בחיפה: הותקנו מצלמות אבטחה חדשות בגן אזולאי ובטיילת בת-גלים. החלה התקנת מצלמות במסדה בשכונת הדר

בעיריית חיפה ממשיכים לבצע פעולות לחיזוק תחושת הביטחון האישי של התושבים במרחב הציבורי: הושלמה התקנת מצלמות אבטחה חדשות בגן אזולאי ובטיילת בת-גלים. בימים האחרונים החל מהלך דומה להתקנת מצלמות גם ברחוב מסדה

 

עיריית חיפה ממשיכה במהלך הנרחב אותו יזמה, להתקנת מצלמות אבטחה במוקדי פעילות ובילוי בעיר.

במסגרת זו הושלמה בימים האחרונים התקנת מצלמות אבטחה חדשות בגן אזולאי שבשכונת נווה-שאנן וחיבורן למוקד המבצעי של עיריית חיפה. המצלמות הותקנו על-גבי עמודי תאורה הפזורים ברחבי הגן ובכך מאפשרות צפייה רציפה בשטח הגן כולו.

בנוסף, הותקנו לאחרונה מצלמות אבטחה גם בשני מוקדים בשכונת בת-גלים – האחד במגרש הקטרגל שברח' החי"ל והשני – במרכז הטיילת, בסמוך למבנה ה"קזינו".

בימים האחרונים אף החלה התקנת מצלמות ברחוב מסדה, בסמוך לבית הספר למחוננים (לשעבר "בסמ"ת) ובקרוב תימשך ההתקנה גם בהמשך הרחוב, לאורך איזור הבילויים, לשם העלאת תחושת הביטחון בקרב התושבים והמבלים באיזור.

מצלמות אלו מצטרפות למערך המצלמות הקיים, הכולל עשרות מצלמות אבטחה הפרוסות ברחבי העיר ויחד יוצרות רצף תיעודי. כל אחת מהמצלמות שהותקנו עד כה מחוברות למוקד המבצעי של עיריית חיפה, המאויש 24 שעות ביממה ומצוידות במנגנון אנליטי, המתריע על פעילויות חריגות שהוגדרו מראש. במקרים בהם מזוהה פעילות חריגה בזמן אמת, יכול המוקדן להזעיק על פי הצורך את גורמי האכיפה העירוניים או המשטרה. הצילומים שייקלטו במצלמות יישמרו ויועברו לידי המשטרה לצרכי חקירה.

במהלך החודשים האחרונים הותקנו ברחבי העיר מספר רב של מצלמות, בין השאר בסביבת "גן בנימין" שבשכונת הדר, לאורך ציר "טיילת לואי" וב"גן האם" שבמרכז הכרמל, בשכונת ואדי ניסנאס ובמתחם שוק תלפיות.

יאיר זילברמן, מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעיריית חיפה: ״המצלמות החדשות שהותקנו בימים האחרונים, ואלו שיותקנו בהמשך, מצטרפות למערך המצלמות ההולך וגדל ברחבי העיר ונועדו להעלאת תחושת ביטחון התושבים הכוללת במרחב הציבורי. הצבת מצלמות במקומות בילוי נוספים ברחבי העיר, תימשך תוך היוועצות עם המשטרה ובהתאם למדיניות אותה קבעה הנהלת העירייה".

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות