תוכניות תרבות חדשות ברשת המתנ"סים בקרית אתא

מרכז מורשת בגין בקרית אתא מרחיב את תכנית "מטמון בשכונה" עבור תלמידים מבתי הספר הדתיים. במסגרת הפעילות לומדים התלמידים על אישיים חשובים על ההיסטוריה של העם היהודי והמנהיגים שהשפיעו עליה באופן חווייתי ומהנה, כאשר בסיום הפעילות יוצאים התלמידים לסיור לימודי וחוקרים את רחובות העיר שעל שמם קרויים המנהיגים. בשלב הראשון יחל פיילוט בבית הספר "יבנה" כאשר בהמשך צפוי הפרויקט להתרחב ולפעול בכל בתי הספר היסודיים בעיר. בנוסף מפעיל המרכז סדרת הרצאות וסיורים בנושא ציונות.

מכללת קרית אתא מציעה קורסים מקצועיים, השלמת השכלה, לימודי שפות, וסדנאות העשרה ייחודיות.

מיזם "אֶפְשָׁרִיבָּרִיא" הוא תוכנית לאומית המופעלת ע"י משרד הבריאות, משרד החינוך ומשרד התרבות והספורט. המיזם פועל בעיר במספר מישורים במטרה להוביל מאמץ משותף ברמה הארצית והמקומית כדי לקדם סביבת חיים המאפשרת הרגלי אכילה בריאים יותר ושילוב פעילות גופנית בחיי היומיום, בכל קבוצות האוכלוסייה. במסגרת התוכנית יתקיימו שלל הרצאות, פעילויות, ימי שיא ומפגשים לילדי הגנים, לתלמידים ובני נוער, לאוכלוסיה הבוגרת ולגמלאים.

 

צילום ארכיון: דוברות עיריית קרית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות