תושבת קריית אתא הייתה חייבת כסף לבעל מכולת בעיר. במקום לשלם, היא כינתה אותו "אנס", "סוטה" והאשימה אותו בהטרדות מיניות לשווא. היא בסוף שילמה ביוקר רב על כך

בעל המרכול החליט לא לשתוק והגיש נגד הלקוחה תביעת הוצאת לשון הרע ודיבה ותבע ממנה 150 אלף שקל פיצויים בטענה כי לאחר ההתקפה השנייה שלה במרכול שלו, הוא התמוטט ונעדר מהעבודה למשך כשלושה שבועות.

האישה הכחישה את האירוע הראשון אבל הודתה באירוע השני וטענה כי כנגד הכסף שנתן לה, הוא ביצע בה מעשים מגונים וניסה לגעת בה ולנשק אותה. אף טענה כי הוא שילם לה את הכסף כדי לבצע בה מעשים מגונים.

בעל המרכול הכחיש מכל וכל ושופטת בית המשפט המחוזי בחיפה קיבלה את גרסת בעל המרכול. בכדי לא להביא לקריסתה הכלכלית של האישה ומשפחתה, נפסקו פיצויים לטובת בעל המרכול בגובה 40 אלף שקל.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות