איגוד ערים מפרץ חיפה הביע התנגדות לקידוח נפט בסמוך לקריית ביאליק

הדיון נועד בוועדת מחוז צפון ולא בוועדת מחוז חיפה ולכן רשויות האיגוד והאיגוד עצמו אינן חלק מהצדדים בדיון. עם זאת, לאור השפעתו העתידית של קידוח שכזה על אזור מפרץ חיפה זומן לדיון מנכ"ל האיגוד על מנת להציג את טענותיו להתנגדות האיגוד לקידוח הנפט המיועד. גם גופים סביבתיים נוספים הביעו את התנגדותם הנחרצת לקידוח הנפט בגליל המערבי, המנוגד למאמצי המדינה להעברת התעשייה הישראלית לאנרגיה ירוקה ולגז טבעי.

יו"ר איגוד ערים מפרץ חיפה, עו"ד שרית גולן, מסרה: "על אף שמדובר בדיון על מיזם שאינו בשטח סמכותו של האיגוד, אנו כנציגי תושבי המפרץ מחויבים להיאבק בכך בשל ההשפעה שתהיה לקידוח שכזה על איכות האוויר של התושבים באזור חיפה. מדובר בקידוח מזהם שעתיד להרע את המצב הקשה גם כך של איכות האוויר במפרץ חיפה, ואנחנו נאבק בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת למנוע מהדבר הזה לקרות. התנהלות משרד האנרגיה סותרת את המדיניות שלה עצמה ואני מצפה שיישמרו על עקביות ביישום החלטות הממשלה".

 

 

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות