שיתוף פעולה מציל חיים מעיריית חיפה

לטובת המבצע רכשה עיריית חיפה מאות גלאי עשן שאותם יתקינו צוות כבאים מתחנת חיפה שאליהם יתלוו עובדי אגף הרווחה. גלאי העשן הוכחו כגורם בעל משמעות אדירה בעת אירוע שריפה. הגלאי מעניק התראה בשלב מוקדם ומאפשר מתן מענה או זמן מילוט יקר בשלביו הראשונים של האירוע. המשוואה היא פשוטה- גלאי עשן מציל חיים!

המבצע יתחיל בשכונת חטיבת כרמלי, נווה פז וימשיך לשכונות נווה דוד, קריית אליעזר, הדר, קריית חיים מערבית וכתובות נוספות המצויות בידי אגף הרווחה.

ראש העירייה, עינת קליש רותם, מסרה: "השריפות להן היינו עדים בתקופה האחרונה הביאו אותי למסקנה שחייבים למצוא פתרון מהיר שימנע אסונות עתידיים. אני מודה למערך כבאות חיפה אשר בשיתוף עם עיריית חיפה יתקין את הגלאים ויעזור לנו לסייע לתושבים".

חזי לוי, מפקד תחנת כיבוי אש חיפה, הוסיף: "במסגרת הגברת הבטיחות לאוכלוסייה אנו רוצים להגביר את המודעות והאחריות האישית של הדייר לביתו ולכן יזמנו יחד עם עיריית חיפה חשיפה של האוכלוסייה לחשיבות גלאי העשן שהינו רכיב זול ומציל חיים. אני מברך את עירית חיפה על שיתוף הפעולה וקורא לרשויות נוספות להצטרף ולאמץ את הפרויקט הנ"ל למען בטיחות הציבור".

 

צילום : ענת סלומון, דוברות עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות