מדליות כסף וארד אולימפיות לנבחרת ישראל במדעי המחשב

האולימפיאדה למדעי המחשב IOI – International Olympiad in Informatics נחשבת לאחת מהתחרויות המובילות והנחשבות ביותר של מדעי המחשב בעולם ומדינת ישראל לוקחת בה חלק משנת 1996.

אולימפיאדת מדעי המחשב 2019 התקיימה בבאקו שבאזרבייזא'ן  ולקחו בה חלק 327 צעירות וצעירים מ־87 מדינות ברחבי העולם.

משרד החינוך ומרכז מדעני העתיד של קרן מיימונידיס מובילים את הכשרת התלמידים הנבחרות להשתתפות באולימפיאדות הבינלאומיות במדעים.

נבחרת ישראל במדעי המחשב הוכשרה באוניברסיטת תל אביב לנוער. מנהל אקדמי- ד"ר דוד גינת, מאמנת ראשית חנית גלילי.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, מסר: "זכיית התלמידים שלנו באולימפיאדה למחשבים סוגרת היום בגאון רצף של הישגים מרשימים באולימפיאדות שעסקו בתחומי המדעים, וממצבת את מערכת החינוך הישראלית בראש המדינות המצטיינות, ובראש המדינות המובילות בתחומי המדעים. נמשיך לתת בידי התלמידים את כל הכלים הנדרשים כדי שישראל תמשיך להוביל חשיבה מדעית ופורצת דרך. אני מברך את התלמידים הזוכים על ההתמדה וההשקעה הרבה שלהם לאורך חודשים רבים,  ועל הרצון הבלתי מתפשר שלהם לחזור ארצה עם מדליות אולימפיות. אני מברך גם את המאמנים שלהם תרומה רבה בהישגים".

מנכ"ל מרכז מדעני העתיד, אלי פריד, המשיך: "ההישגים המרשימים של נבחרת ישראל במדעי המחשב מצטרפים להישגים הנפלאים של נבחרות ישראל באולימפיאדות הבינלאומיות בקיץ האחרון והם מעידים על היכולות הגבוהות של התלמידים שלנו ועל ההשקעה והמאמץ הרבים שלהם.  נמשיך לפעול בשותפות עם משרד החינוך במטרה להעניק את הכלים האיכותיים ביותר, שיסייעו לתלמידים שלנו לפרוץ את הדרך ולהגיע לפסגות".

סמנכ"ל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע, ד"ר עופר רימון, סיכם: "בשנים האחרונות ביחד עם מרכז מדעני העתיד אנחנו עושים שינוי של כל התפיסה משלב האיתור, האימון וההכנה לקראת האולימפיאדות, המטרה שלנו להגיע בכל התחומים (מתמטיקה, פיסיקה, מדעי המחשב, וכימיה) לצמרת העולמית, הדרך עוד ארוכה אבל אין ספק שהתחלנו ללכת בה".

נשיא אוניברסיטת תל אביב בירך את נבחרת התלמידים על הישגיהם המרשימים והוסיף כי ״אוניברסיטת תל אביב מצטיינת בתחום מדעי המחשב והישגי תלמידינו  משקפים מצוינות זו״.

 

 

צילום: מרכז מדעני העתיד

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות