סערת הדגלים בחיפה. רמתי שהביא לפיצוץ ישיבת המועצה: "הלהט"בים הוכיחו שהם חשוכים ומפעילים טרור". גולן שטיינברג: "מי שמסתתר מאחורי דגל וכיפה מבייש את היהדות"

כאמור התגובות הקשות גם מצד חבריו של רמתי לקואליציה לא נחסכו:

עו"ד שרית גולן שטיינברג: "חמש שנים אני יושבת במועצת העיר והיום לראשונה התביישתי. התביישתי שבקרב חברינו יושב חבר מועצה המשתייך לבית היהודי ומייצר פרובוקציות זולות, הכל כדי לקדם את דעותיו ההומופוביות. מי שתמך במצעד ערכי המשפחה, מי שתומך בטיפולי המרה ללהטבים, מי שמשתייך למפלגה שמוביליו תומכים במצעד הבהמות, העז לכנות אותי היום טרוריסטית.
מי שמסתתר מאחורי דגל ישראל וכיפה מבייש את ערכי היהדות. לא כך נוהג אדם דתי, כך נוהג אדם המחזיק בדעות המבוססות על שנאה ופחד מהאחר".

סגן ראש העיר, דובי חיון התעמת בצורה קשה עם רמתי ואחר כך כתב בדף הפייס שלו: "בעוד מספר ימים נציין את תשעה באב ויש כאלו שלא למדו כלום ועדיין מפזרים שנאה ובכמויות. אני אמשיך ואלחם ברמתי ובדעות חשוכות וזאת בהפצת אהבה ואור. רק באור והרבה אהבה נמחק את חושך הבורות והשנאה".

פנינו לתגובת קליש רותם ועיריית חיפה, לכשתגיע נביא אותה במלואה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות