טקס יקיר ההסתדרות 2022: הוענקו עיטורי "יקיר ההסתדרות במרחב חיפה" ועיטורי "מופת" ל-14 גברים ונשים שנבחרו באמצעות וועדה מיוחדת, והכל ביוזמת יו"ר המרחב, משה מזרחי, יוזם טקס ההוקרה

על רקע ליווי מוסיקלי, ניגשו כלות וחתני האותות, כל אחד ואחת בתורו לשולחן הנשיאות וקיבלו מידי יו"ר המרחב, יו"ר ההסתדרות הגימלאים ויו"ר וועדת "יקיר ההסתדרות"- פרחים, תעודות הוקרה ומגינים מהודרים

ביום רביעי האחרון, נערך טקס רב רושם, שנועד להוקיר אנשים, פעילי ציבור מסורים שהתנדבו ומתנדבים בזמנם החופשי, לטובת החברה וההסתדרות- טקס "יקיר/ת ההסתדרות במרחב חיפה", לשנת 2022, שבמסגרתו הוענקו עיטורי "יקיר ההסתדרות במרחב חיפה", כמו גם עיטורי "מופת" ל-14 גברים ונשים, שנבחרו באמצעות וועדה מיוחדת, בראשות – מר יוסי קראוס, קצין משטרה בכיר בדימוס והכוללת 13 חברים מכל גווני הקשת הציבורית, זאת ביוזמת יו"ר המרחב – מר משה מזרחי-יוזם טקס ההוקרה.

ראש עיריית קריית ים, דוד אבן- צור, פתח ובירך את הזוכים, ציין ששלושה מתוכם, הם תושבי קריית ים ואיחל להם המשך פעילות התנדבותית -ציבורית פוריה ובריאות בקרב בני משפחותיהם.

יו"ר הוועדה – יוסי קראוס, בירך את הכלות והחתנים, הודה ליו"ר המרחב על עצם מינוי הוועדה ועל עצם יוזמתו להוקיר את פעילי הציבור המסורים. כן ציין שהזוכים נבחרו פה אחד על ידי חברות וחברי הוועדה – דבר שראוי לציון מיוחד בפני עצמו!

יו"ר הסתדרות הגימלאים במרחב, פנינה אופיר, שיבחה והעלתה על נס את פעילות חתני וכלות האותות, שלא על מנת לקבל פרס והודתה להם על תרומתם המיוחדת לחברה .

יו"ר ההסתדרות במרחב -משה מזרחי שיבח את פעילותם הציבורית ההתנדבותית של זוכי וזוכות אותות ההוקרה, סיפר על אופן בחירת חתני וכלות אותות ההוקרה וכן הבטיח להמשיך במסורת היפה הזו גם בעתיד.

לאחר מכן, ועל רקע ליווי מוסיקלי, ניגשו כלות וחתני האותות, כל אחד ואחת בתורו לשולחן הנשיאות וקיבלו מידי יו"ר המרחב, יו"ר ההסתדרות הגימלאים ויו"ר וועדת "יקיר ההסתדרות"- פרחים, תעודות הוקרה ומגינים מהודרים.לקראת סיום, הפתיע יו"ר ההסתדרות במרחב את הנוכחים, כשביצע בצורה מושלמת את השיר: "אל תשליכני", דבר שריגש רבים, מעצם המחווה..

לפני תום הטקס ושירת "התקווה", בירכה הגב' חדוה אלמוג, בשם כלות וחתני העיטורים, את ההסתדרות במרחב חיפה, על שהחליטה להוקיר את אלה שעשו ועושים שלא על מנת לקבל פרס ולערוך את הטקס המרשים והמרגש ביוזמתו של יו"ר המרחב.

את הטקס, ערך, הפיק והנחה ד"ר רון שפיגל, ששימש בין היתר כמזכיר הוועדה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות