סערת דגל הגאווה: דובי חיון וגולן שטיינברג יוצאים נגד תמיכת קליש בהסרת הדגל. היום הפגנת הקהילה ברחבת העירייה

התשובה של קליש רותם עוררה זעם רב בקרב חברי הקהילה הלהט"בית בחיפה שהחליטו להפגין היום בשעה 19.00 על החלטת קליש רותם, כשההפגנה תתקיים ברחבת העירייה וכבר עתה הודיעו סופי נקש מהאופוזיציה, שרית גולן שטיינברג ותבור להט- מחזיק תיק הגאווה, שניהם מהקואליציה, כי יגיעו להפגין יחד עם הקהילה.

מי ששומר על שתיקה יחסית, אבל הפר אותה בשעה זו הוא סגן ראש העיר וראש סיעת מר"צ, דובי חיון. כשפנינו אליו לתגובה, הוא הפנה לפוסט נחרץ שכתב זה מכבר בהתייחסו לנושא הדגל: "יש הכופים דעתם על אחרים ודורשים מהם לבטל את זהותם. כפייה מכל סוג שהיא מרתיחה את דמי ואצא נגדה. לכן מהיום לא דגלון אחד אלא שניים יהיו על שולחן העבודה שלי ולא ירדו כל עוד זהו שולחני. מי שבטוח בזהותו לא פוחד מזהותם של אחרים!".

גם מחזיקת תיק הסביבה המורחב ויו"ר איגוד ערים וחברת הקואליציה, עו"ד גלית גולן שטיינברג לא היססה לצאת נגד ההצהרה של קליש אותם ואף הודיעה כי תתייצב היום בהפגנה ברחבת העירייה: "אגיע היום להשתתף במחאת קהילת הלהט״ב על רקע האירועים האחרונים לרבות דבריו האומללים של שר החינוך על טיפולי ההמרה, דבריה הבזויים של מארגנת מצעד המשפחות בנווה שאנן ועוד. זה לא עניין של קואליציה או אופוזיציה אלא עניין של הבעת תמיכה חשובה באוכלוסייה שלמה שעדיין נלחמת על זהותה ועל זכויותיה. אנשים רבים לא מצליחים להבין שלהיות הומוסקסואל, לסבית או טרנסג'נדרית זה חלק מהזהות או מהמגדר של כל אדם ולא אמונה, הפרעה נפשית או עמדה פוליטית או דתית. לא רק שאשתתף בהפגנה אלא בכוונתי להגיע עם דגל הגאווה לישיבת המועצה הקרובה כדי להביע מסר לקהילה הגאה ובעיקר לבני הנוער הלהט"בים שהזהות שלהם היא לא משהו שהם צריכים להסתיר אותו או להתבייש בו, ובטח לא מצריך טיפולי המרה".

כאור היום ב-19.00 בערב ההפגנה תתקיים ברחבת העירייה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות