יונה יהב מכריז: "אני אהיה ראש העיר הבא של חיפה"

עוד מהכרזת יהב: "חיפה בראשותי תשוב להיות בירת הצפון ובירת כלכלת העתיד של ישראל"; "תוך 90 מכניסתי לתפקיד החזירים לא יהיו פה יותר"; "נחזיר את הביטחון האישי לתושבים - אקים סיירת ביטחון בשיתוף עם המשטרה"

יונה יהב הכריז על התמודדותו על ראשות העיר חיפה, במסיבת עיתונאים מיוחדת שערך במלון לה קאפלה בעיר, בה השתתפו גם רבים מתומכיו.

יהב: "אני פטריוט חיפאי כל חיי. לפטריוט חיפאי אין גבול, אין גיל ואין מחסום שיכול לעמוד בינו לבין עירנו האהובה חיפה. זו שליחות חיי, ותפקיד ראש העיר הוא תפקיד חיי.בשנים האחרונות הייאוש השתלט על חיפה. זו אחת השעות הקשות של העיר. חיפה צריכה שיאמינו בה ובפוטנציאל שלה, שיאמינו בתושבים שלה. חיפה בראשותי תשוב להיות בירת הצפון, בירת כלכלת העתיד של ישראל".

יהב אמר כי בכוונתו להיכנס מיד לתפקידו כראש העיר חיפה: "חיפה בראשותי לא תשלם אגורה אחת כשכר לימוד. אכנס לתפקידי מיד עם חזון, ניסיון ותכנית עבודה מלאה.חיפה מקבלת ראש עיר מלא-מלא, במחויבות ואחריות מלאה".

יהב הדגיש כי ביכולתו לגייס את משרדי הממשלה להיות שותפים מלאים בקידום חזון העיר המתחדשת שלו. "אחדש את האמון עם כל משרדי הממשלה. זו לא שאלה של תמיכה פוליטית – ממשלת ישראל ומשרד האוצר נותנים תקציבים למי שיודע לממש אותם, ולמי שיודע לבצע פרוייקטיםגדולים. חיפה צריכה ראש עיר אמיתי, שיודע לחלום ולהגשים זו דרכי – לחלום, לתכנן, ולהגשים. לחיפה תהיה דלת פתוחה אצל כל שר, ולא משנה של איזו ממשלה.אחזיר את פרויקט שיקוע הרכבת, נרחיב את שטחי העיר התחתית וקמפוס הנמל".

״חזירים ואנשים לא יכולים לחיות יחד"
באשר לבעיית החזירים ברחובות העיר, התחייב יהב: "תוך 90 ימים מחזרתי לתפקיד ראש העיר, נרחיק את כל תופעת החזירים. תושבים וחזירים לא יכולים לחיות ביחד. נוציא את חזירי הבר מחיפה בנחישות וברגישות"

יהב אף הבטיח להתניע מהלכי התחדשות עירונית, שבשנים האחרונות חיפה לא קידמה: "צריך לחדש את השכונות בחיפה, לתת תקווה לכל שכונה ולכל רחוב, שאפשר לעבוראת תהליך ההתחדשות ופיתוח. כפטריוט חיפאי, אין רחוב שאני לא מכיר. נעשה את זה תוך שמירה על אופי ומרקם החיים בשכונות. למדתי מטעויות העבר, נעשה זאת ברגישות ובתיאום".

"אעקור את העבריינות מחיפה"
בנאומו התייחס יהב גם לנושא הביטחון האישי אשר הידרדר בחמש השנים האחרונות. "תופעות של ונדליזם, מרוצי מכוניות, דברים שמעולם לא היו בחיפה, נכנסו בשנים האחרונות לעיר. בתוך 4 חודשים אקים מחדש סיירת ביטחון בשיתוף עם משטרת ישראל. נוסיף עשרות שוטרים וניידות בעיר. אגייס את התקציבים לכך ואעקור את תופעת העבריינות מחיפה. חיפה תחזור להיות עיר בטוחה".

"משקעים אישיים לא יהיו תכנית עבודה – תם עידן המחנות בחיפה"
יהב הדגיש בדבריו כי בכוונתו לשתף פעולה עם כל הגורמים – "גם עם אלה שיתנו את קולם לאחרים. אני מתחרט על המאבקים האישיים שהיו לי בחיי. משקעים אישיים לא יהיו תכנית עבודה!" יהב הדגיש כי מערכת הבחירות הקרובה היא גורלית לעתידה של חיפה, וקרא לנהל "מערכת בחירות הגונה והוגנת. אסור לנו להוריד אותה נמוך".

יהב התייחס לשמועות לפיהם כבר יש מי שמנסה לקדם "קמפיין גילנות" כנגדו.
"ללעוג לאדם בשל המראה שלו, בשל המוצא שלו או בשל גילו – זה נמוך. הכי נמוך שאפשר לרדת אליו זה קמפיין גילנות".

יהב ביקש מתומכיו שלא להיגרר להשמצות ועלבונות. "אנחנו מתמודדים כדי להשיב את חיפה למסלול. הבחירות הקודמות הסתיימו וכבודה של עינת במקומה מונח. אנהג בבחירות האלה כמו ג'נטלמן חיפאי ובדרך הזו אוביל גם את העיר. תם עידן המחנות בחיפה. הוא לא קיים יותרמבחינתי. חיפה זקוקה למנהיגות מאחדת בראשותי. כך יהיה וכך אעשה".

לסיום אמר יהב בהתרגשות: "אני שב לתפקיד ראש העיר, לא כדי לקבל גביעים ומדליות על האיצטדיון היפה ביותר בארץ, על פרויקט העיר התחתית, על מנהרות הכרמל, חזות העיר ויופיה, או אירועי התרבות המדהימים שהקמנו פה. אני שב בשם אתגרי העתיד: חיפה קראה לי, חיפה זקוקה לי, ואני פטריוט חיפאי"

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות