התגעגעתם? מחאת ההורים חוזרת. איפה? בכל הארץ, תתכוננו לפקקים במיקומים מרכזיים

נטלי בוזגלו, ממובילות המחאה ומייסדת קבוצת "נלחמים ונאבקים למען הילדים": "לא נשתוק! נמשיך בכל הכוח לתבוע מהמדינה לקחת אחריות ולהגן על הילדים שלנו. נמאס לנו לשמוע מדי יום על מקרה אחר ועל תיקים שנסגרים בשל חוסר ראיות. הגיע הזמן שנבחרי הציבור יצדיקו את המטרה שלשמה בחרנו בהם וייעתרו לדרישת ההורים, ויפה שעה אחת קודם!".

אחז אגם, יו"ר ועד הורי הגנים הארצי וממארגני המחאה: "אנחנו קוראים לשר החינוך למנות נציג הורים במועצה לגיל הרך לאלתר! זה הזמן למעשים, לא לדיבורים! אנחנו מצפים לפעולות בפועל ולא להבטחות סרק". כל יום שעובר מאז המחאה לפני 10 ימים, מראה שכל ההבטחות היו תלושות ואין רצון אמיתי לקחת אחריות על ביטחון ילדינו".
אסנת ותורי, מייסדת קבוצת "הורים בזכות: "בזמן שמפחידים אותנו עם איראן, הטרור האמיתי מתרחש בגן, מתחת לאף שלנו. הפוליטיקאים ממשיכים לשחרר לאוויר סיסמאות ריקות מתוכן ומשתמשים באופן ציני בכאב שלנו. ההורים יוצאים שוב לרחובות ודורשים מראש הממשלה לגבש תכנית חירום שתבטיח את שלומם וביטחונם של הילדים של כולנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות