חברת התעופה "רינאייר" תשלם ביוקר לנוסע מחיפה, לאחר שהדיילת בטיסה סרבה להביא לו מים

בדיון בבית המשפט חברת "רינאייר" ניסתה לטעון שהנוסע ביקש בירה ולא מים וכי הדיילת כלל לא הסתירה את תג הזיהוי שלה.

אלא שהשופטת לא קיבלה את טענת החברה ואמרה כי ברור שהנוסע דובר אמת וביקש מים. לגבי תג הזיהוי – התמונה שצילם אנוסע את הדיילת הסגירה את כך שהחברה לא דוברת אמת, מאחר ובתמונה נראה באופן ברור שעל בגדי הדיילת נעדר כל זיהוי ואילו על בגדי הדייל לידה ניכר תג הזיהוי.

השופטת החליטה כי על החברה לפצות את הנוסע בסכום של 3800 שקל וזה על כוס מים אחת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות