מרכז יום לבעלי מוגבלויות יוקם בביאליק בעלות של כ־40 מיליון שקלים

מועצה אזורית זבולון הקצתה כ־10 דונם לעמותת "אקים" חיפה, שתפעיל את המרכז בשטח כפר ביאליק לטובת הקמת בית הספר לאוכלוסייה טיפולית סיעודית, בריכה טיפולית ומרכז יום. המתחם המיועד לבנייה נמצא בסמיכות לשכונת מגורים, בצמוד לנחל הגדורה, שלאחרונה נבנתה טיילת מפוארת לאורכו, ומול מעון "אהבה".

המתחם החדש יכלול בית ספר לחינוך מיוחד, בריכת שחיה טיפולית, מטבח מבשל, מחסנים, חממה טיפולית, גינה טיפולית ומגרש חניה המסוגל לקלוט הסעות רבות. בקומה השניה יוקמו משרדי העמותה.  עלות הקמת המתחם כולו נאמדת בכ־40 מיליון שקלים, עלות הקמת בית הספר בכ־10 מיליון שקלים וכ־7 מיליון שקלים עבור מרכז יום, כאשר 2 מיליון ימומנו על ידי קרן שלם.

אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית ביאליק ויו"ר קרן שלם, מסר: "אני מודה להנהלת הקרן שאישרה את תמיכתה בהקמת מרכז יום לבעלי מוגבלות שכלית קשה בהשקעה של כ־30% מעלות ההקמה. המרכז החדש ישרת את כל הקריות, חיפה והרשויות השכנות בצפון ויאפשר טיפול ראוי והולם בתושבינו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות