עיריית חיפה תסייע לאזרחים וותיקים בודדים בתיאום והגעה למרכזי חיסון

שירותי הרווחה בחיפה יסייעו לקשישים ללא מערכת תמיכה לקבוע תורים לחיסון ואף יעזרו להם להגיע למרכזי החיסון של קופות החולים השונות

במסגרת המאמץ לאפשר לכל תושב להתחסן יזמו שירותי הרווחה בעיריית חיפה מערך סיוע לתושבים וותיקים חסרי מערכות תמיכה המתקשים לתאם תורים ולהגיע למרכזי החיסון.

מאירה קיפרמן מנהלת שירותי הרווחה בעיריית חיפה: "הפעילות מצטרפת למערך אותו הקמנו למיפוי קשישים במטרה לאתר צרכים העולים מהשטח ולתת להם מענה באמצעות אלפי המתנדבים הפועלים בעיר. בתוך כך, מקיימים נציגי הרווחה קשר ישיר עם קופות החולים בו אנו נעזרים גם בתיאום תורים לאנשים המתקשים בכך.

"פעילות העירייה נועדה לעודד ולאפשר למספר רב ככל הניתן של תושבים להתחסן והיא תכלול גם פעילות הסברה ממוקדת בקרב תושבים וותיקים בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.

"הפעילות נועדה לעודד מספר רב ככל הניתן של תושבים להתחסן והיא תכלול גם פעילות הסברה בקרב תושבים וותיקים בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.

תושבים אשר נזקקים לסיוע בהגעה למוקדי הסיוע או מכירים תושבים המתקשים בכך מוזמנים לפנות למוקד העירוני 106".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות