יריד תעסוקה והכשרות, ראשון מסוגו, יתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה

ביריד יציעו המעסיקים מאות משרות במגוון רחב של תחומים והוא צפוי למשוך אליו אלפים מתושבי חיפה, בהם: אקדמאים, סטודנטים, בעלי השכלה מקצועית, עולים חדשים, אנשים עם צרכים מיוחדים ועוד.

כמו כן ישתתפו  ביריד מכללות רבות, בהן: "האקר יו", "תילתן" , "עתיד", "ביה"ס לתיירות בישראל", "ג'ון ברייס מדיאטק" ועוד,  אשר יציעו מגוון רחב של הכשרות מקצועיות בשוק העבודה. נציגי "המוסד לביטוח הלאומי" יעניקו ביריד מידע למתעניינים בנושא מיצוי זכויות עובדים.

מרכז "הזדמנות" הינו מרכז תעסוקה של האגף לשירותים חברתיים וקהילה בעירייה, השייך לרשת מרכזים ארצית, המופעלת ברשויות המקומיות ע"י משרד העבודה והרווחה והג'וינט. עובדי המרכז מתמחים בליווי תעסוקתי אישי, קבוצתי וקהילתי, המותאם לכל פונה, תוך התייחסות מקצועית לשוק העבודה המשתנה.

המרכז מעניק כלים מקצועיים לכתיבת קו"ח, הצלחה בראיונות ובמרכזי הערכה, וכן שיטות מתקדמות למציאת עבודה. בנוסף מציע המרכז קורסים ותכניות תעסוקתיות מגוונות ואף משרות אטרקטיביות למוכנים לצאת לשוק העבודה. למועמדים מתאימים אף ניתנת עזרה, על פי קריטריונים של משרד הכלכלה, במימון ההכשרה המקצועית.

ניתן לפנות למרכז בשד' המגינים בטלפון – 04-8354040

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות