זוכרים את לוחמי הלח"י בקרית אתא

ראש העירייה, יעקב פרץ, בירך את משפחות הלוחמים ואמר בנאומו כי:" לפני 73 שנה, יצאו גיבורי לח"י לפעולה שנועדה לפגוע בבתי המלאכה של הרכבת הבריטית , פעולה אשר גבתה , כאן במקום זה, מחיר נורא, אולם הותירה חותם לנחישות והקרבה יהודית לעד". בנאומו התייחס ראש העיר לחשיבות מפעל ההנצחה וציין כי: "בחלוף השנים הולך ופוחת הדור ועימו גם זיכרון הגבורה.

מחובתנו להעלות על נס את פועלם של גיבורי העם ובה בעת לפעול לחיזוקה של מדינת ישראל. חוסננו ואחדותנו הם מפעל ההנצחה האמיתי לזכר הנופלים. שמם של הנופלים אמנם חקוק על אבן אך רוחם מפעמת בקרבנו ונותנת לנו את האפשרות ליצור את אשר חלמו עליו. יהי זכרם ברוך".

שר החוץ, ח"כ ישראל כץ שיבח את ראש העירייה על קיום המסורת מדי שנה במטרה להנחיל לדור הבא את המערכה לחירות ישראל. בנאומו אמר כי:" אירוע זה הינו אחד משרשרת הישגים מרשימים ומשמעותיים למען הנצחת מורשתם של לוחמי לח"י. מופת הגבורה ועוז הרוח של לוחמי חירות ישראל, הם אבני היסוד של מדינת ישראל וחובתנו המוסרית היא לזכור את פועלם, למעננו ולמען הדורות הבאים".

צילום: עיריית קרית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות