קורס ליווי נשים בהיריון בסיכון בכללית

27 אחיות סיימו קורס אינטנסיבי בנושא, במהלכן למדו ודנו על  הריון ובעיות פתולוגיות בו, מחלות רקע והשלכותיהן על האישה ההרה, מתחלואה הנובעת מההיריון, סוגיות נפשיות הקשורות בהריון בר סיכון וההשלכות על מערכת היחסים בין בני הזוג.

הקורס רוכז על ידי  לורן סבירסקי – מנהלת הסיעוד במנהלת אשר ומירי בלאופלד – רכזת פיתוח מקצועי בהנהלת הסיעוד של כללית במחוז ואחות במחלקה הנוירולוגית בזבולון.

הקורס הועבר על ידי מיטב המומחים בתחום בכללית במרפאות כללית בקהילה ובית חולים כרמל, במהלך 6 מפגשים של 5 שעות לימוד פרונטאלי וכן למידה מתוקשבת, הכשרה בנושא הרפואה וקריאת מאמרים. בוגרות הקורס יוצאות לדרך כשהן מצוידות בידע החדש ובכלים עדכניים לליווי הנשים המתמודדות עם המצב הקשה של הריון בסיכון גבוה ובני זוגן.

 

צילום: דוברות כללית

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות