לציון חודש לפרוץ המלחמה: עצרת לזכר הנופלים והנרצחים

באירוע השתתפו חיילי פיקוד העורף, שוטרי תחנת טירת כרמל, צוותי הכבאות וההצלה, כוחות השיטור והפיקוח העירוני ומתנדבי כיתות הכוננות. ראש העיר, אריה טל: "הזדמנות נוספת להודות לכוחות הביטחון ששומרים עלינו יומם ולילה בשטח האויב, בגבולות ובתוך הערים. כוחנו באחדותנו!"

בטירת כרמל נערכה עצרת לציון חודש למתקפת הטרור הרצחנית של ה-7 באוקטובר ופרוץ מלחמת "חרבות ברזל", בהשתתפות חיילות וחיילי גדוד החילוץ וההצלה של פיקוד העורף, משטרת טירת כרמל, צוותי הכבאות וההצלה, השיטור והפיקוח העירוניים וחברי כיתת הכוננות.
במהלך הטקס, שנערך בשטח בית הספר יגאל אלון, נישאה תפילת "יזכור" לזכר הנרצחים והנופלים, בוצעו קטעי שירה מרגשים, והמשתתפים עמדו דקת דומיה.

ראש העיר, אריה טל אמר בעצרת: "לצד הכאב האינסופי והטרגדיה הבלתי נתפסת, זו הזדמנות נוספת לומר תודה לכל כוחות הביטחון ששומרים עלינו יומם ולילה בכל הגזרות, בעומק שטח האויב, בגבולות ובתוך הערים והיישובים. אנחנו מצדיעים לנופלים ולנופלות, לנרצחים ולהרוגים, ומתפללים לשובם של כל 240 החטופים הביתה בריאים ושלמים. העם הנפלא שלנו מתגלה בחודש האחרון בגדולתו ובמלוא עוצמתו. 'כוחנו באחדותנו' היא לא רק סיסמה – היא זו שמראה לנו את האור בקצה האפלה, ומעניקה לכולנו תקווה לימים טובים שעוד יבואו".

: דוברות עיריית טירת כרמל
: דוברות עיריית טירת כרמל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות