בוליווד על הבמה: ההצגה "סאנגם" המבוססת על הקלאסיקה ההודית שוברת הקופות מגיעה לחיפה החודש

גרינברג מחזיר עטרה ליושנה מכיוון שהוא למעשה מחייה תיאטרון הודי נשכח שהיה קיים במחתרת בשנות ה- 70 בכמה ערי פריפריה ברחבי הארץ, "ההודיים הביאו איתם תרבות יוצאת מן הכלל, אך הם לא הפיצו את תרבותם מכיוון שלא היתה תמיכה מהמדינה ליצור תרבות, והם היו עסוקים בקיום והישרדות, לכן התיאטרון ההודי בשנות ה-70 נעצר". בהצגה עולים לבמה עשרה משתתפים סה"כ, שמונה שחקנים ועוד שני מוזיקאים. התיאטרון ההודי הישראלי מונה שחקנים מכל רחבי הארץ, המטרה היא לייצר תיאטרון אחר שמביא אתו חוויה חזקה, של צבעים, דרמה, מוסיקה ותלבושות מדהימות, "סאנגם" היא הסנונית ראשונה של התיאטרון ההודי.

"הפרמיירה להצגה הועלתה על הבמה לראשונה בחודש יוני 2018" – מוסיף גרינברג לספר, "נוצר באזז גדול סביבה ואנשים מכל מרחבי כל הארץ הגיעו ליהנות ממנה. מאז הועלתה ההצגה על הבמה שש פעמים." ובשנת 2019 מתקיים סיבוב הופעות נוסף באשדוד, חיפה, תל אביב ואילת. "מה שבאמת מדהים זה איך ההצגה הזאת מחזירה את האנשים אחורה בזמן, שם, לבית הקולנוע הישן בשנות ה-70, אפשר לראות בהצגה רוסים, מרוקאים, בוכרים הודיים ועוד, הזיכרון של הסרט הזה והאהבה אליו מחברים תרבויות שלמות, כמו כן בסוף ההצגה כמובן בוכים…אני מחלק ממחטות בכניסה ובסוף אנשים משתמשים בממחטות, ההצגה סוחפת וחזקה, אמרנו תיאטרון הודי?! אמרנו".

סאנגם בחיפה 30 ביוני

'סאנגם': סיפור אהבה במחוזות הודו הצבעוניים

ראשון,  30.6, 20:00, מרכז קריגר חיפה.

משתתפים: מאור בורגאוקר, נירה סולומון, שי דוקרקר, יואל דיווקר, נורה טלקר, גילה אפטקר, אפרת ימית קילקר, צבי זמיר, מוריאן אשר סלומון, נועם דוקרקר, ידאל סלומון.

כלי הקשה: ניסים נאור 

הפקה מוסיקלית: ערן סמסון.

מפעיל כתוביות: נוריאל סולומון.

 קרדיט צילום: ארז בקר.

כרטיסים ניתן להשיג ב:

Sangam.co.il

מרכז קריגר חיפה

ועד בתי הזיקוק.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות