קליש רותם דחתה בקשת המשפחות השכולות לא לאפשר הקרנת סרט בחיפה המשבח טרוריסטית. המשפחות לא טרחו לקבל ממנה תשובה, רק קראו "תירוצים מגוחכים", לדבריהם בפוסט שפרסמה

יוסי צור, אביו של אסף צור ז"ל שנרצח באותו פיגוע קו 37, שהיה בין הפונים לראש העיר הבוקר, סיפר: "לנו היא לא טרחה לענות. אבל ראש העיר משלמת שכירות לאולמות תיאטרון אלמידאן ויכולה לקבוע מי ומה יוצג שם. את גם נותנת כספי תמיכה לבית הגפן. ובכלל היא יכולה להשפיע באמירה ומעשה על תכנים של עידוד טרור. ההתחמקות לא מחמיאה לה".

אמא של אחד הנרצחים בפיגוע: "גברת ראש העיר נתלית בתירוץ מגוחך שאין לו רגליים. בבקשה, שתבקש למנוע את הסרט ואז שתופיע ותנמק בבית המשפט. לא היה לה בעיה לעשות את זה כשהורידה מיצג שפגע בערבים נוצרים"

תושבים רבים מתחו על קליש ביקורת וכתבו לה: "לראש העיר הסמכות, ואף החובה, לפעול למניעת פגיעה ברגשות אוכלוסית העיר שהיא נבחרה להנהיג…. כנראה שהמשפחות השכולות, לא חלק עבורך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות