ליאור מרדכי, המתקשר והקואוצ'ר, מספר לראשונה על מלחמתו במשקל העודף שצבר לאחר מות אביו וכיצד הוא נלחם בו ומצליח

נלחם במשקל וניצח. ליאור מרדכי. צילום עצמי

מתי התחלת להתפרסם?

המזל זימן לי פגישה עם אישה מדהימה בשם בתיה מלמד שהגיעה לערב שהרציתי, לבתיה היה טור בעיתון 'לאישה' והיא פירגנה לי וכתבה עלי ונרשמו למפגש איתי מאות אנשים. אז הגיעו עוד הרבה דברים טובים- תכניות רדיו, כתבות נוספות, וכמובן ערוץ 10 שם הופעתי בתכנית 'זמן מיסטיקה' במשך שמונה שנים. והייתה גם את התכנית של אמנון לוי 'פנים אמיתיות' בה הוא פירגן ואמר שהוא מתחיל להאמין למה שאמרתי לו בתיקשור בתכנית, זה נמצא ביוטיוב…ואז המסע שלי המשיך והבאתי מזור ועזרה לרבים, פתחתי משרד ברמת גן קריות וחיפה ומאז אני מלמד היליניג, רייקי, תקשור, סדנאות להעצמה ותיקון הגורל והכל מלווה בהסברים מפורטים על משמעות החיים והתיקון והכי חשוב, כוח הבחירה, אני מלמד אנשים לבחור בחיים ובטוב ויחד עם תקשור שמזהה את שורש הבעיה, משולב בטיפול גוף, נפש, מדיטציה, הילינג וכלים נוספים, זה מביא לתוצאות מדהימות. כל זה כמובן טוב למי שלא מחפש תרופת פלא, כי אין באמת תרופות פלא, חייבים לעשות עבודה עצמית רצינית!

ככה בעצם נלחמת גם במשקל?

כן. מאבק נוסף במהלך חיי היה במשקל. כל חיי נלחמתי בעלייה במשקל וכילד רזה שעבר קשיים בחיים השמנתי. אני חייב לציין שמעולם לא האמנתי ואני לא מאמין בדיאטות, לאכול כפית מזה או מזה, זה מרגיש לי כמו בתקופת מחסור המזון בעולם. אז חיפשתי מה עושים ומצאתי את השיטה המשלבת טיפול היליניג ורייקי ועשיתי לעצמי ניקוי לגוף מכל הרעלים וההתמכרויות לקמח וסוכר. הכל היה החלטה של רגע ומשם הכל קל. בחודש אחד הורדתי שישה קילוגרם ללא מאמץ, הבנתי שקל לרדת במשקל בלי שום דיאטה. מאז מחלתו ומותו של אבי ז"ל עליתי כ 15 ק"ג ולא הבנתי למה, כי אני אוכל בריא, ככה חשבתי לפחות, ואז נתקלתי בכתבת מחקר של מדענים על פחמימות וגיליתי שבייגלה אחד שווה ערך ל- 15כפיות סוכר, צלחת אורז כ-30 כפיות סוכר וסנדוויץ' מלחם לבן כ- 15 כפיות סוכר וכל הדיבורים שם על חיטה לבנה הפחידו אותי ובמשך כחודש וחצי עשיתי לעצמי גמילה מסוכר וקמח בעזרת אנרגיות היליניג ורייקי, התחלתי לאכול מעט לחם כוסמין 100 אחוז ללא סוכר והפסקתי לאכול את כל הסוכרים והמלחים שקיימים בכל מוצר בכמות מטורפת. אני אוכל היום סלטים, חזה הודו נקבה, ירקות מאודים, קינואה, דגנים בריאים, מעט עוגיות קוואקר ועוד מאכלים טעימים ובריאים. ירדתי במשקל ללא מאמץ וכמעט ללא קושי וללא געגוע למתוק או לבורקס… התכנית שינתה לי את החיים, פשוט ההלם והפחד מהסוכר, מהקמח על כל מוצריו ומהמלח שפוגעים בבריאות בצריכה מוגזמת, עשו את שלהם ואני כבר כמעט ומסתדר בלעדיהם.

עלה 15 ק"ג לאחר שאביו נפטר ונלחם להוריד אותם. ליאור מרדכי. צילום עצמי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות