צפו: חשד לחיסול בפיצוץ רכב ברחוב הלוטם בנשר. נהג הרכב נהרג כתוצאה מהפיצוץ ושריפת הרכב. כוחות גדולים במקום

חובשת בכירה במד"א יוליה מלמוד סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב על המדרכה כשהוא מפורק לגמרי וכוחות הכיבוי פועלים לכבות את האש שעלתה ממנו. לאחר תום פעולות הכיבוי התקרבנו לרכב וראינו במושב הנהג גבר עם פגיעה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

התייחסות עיריית נשר לאירוע החיסול היום בעיר: "מדובר באירוע מצער מאוד, שיכול היה להתרחש בכל עיר אחרת, והוא בגדר חריג שאינו יכול להעיד על הכלל. לשיטתנו, אסור כי אירועים כאלה יתרחשו במרחב הציבורי ויסכנו אזרחים תמימים. את המסר הזה העבירו היום ראש העיר והנהלת העירייה לגורמי הביטחון ובראשם למשטרה. חשוב לנו שתדעו: הנושא נמצא בטיפול משטרת ישראל. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע המצער ואנו סומכים ידינו על המשטרה. עיריית נשר תמשיך לפעול בשיתוף עם המשטרה להגברת תחושת הביטחון האישי בעיר".

צילומים: תיעוד מבצעי מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות