קליש רותם קראה לחלק מהסובבים אותה בעירייה "מחבלים". תושבים: "היא מינתה אחד כזה לסגן שלה". אלמוג: "היא התבטאה בשפת ביבים. נקרא לשב"כ לעצור את המחבלים סביבה". אבוחצירה: "7 חודשים של אפס עשייה והרס תוכניות כמו הקייטנות והיא רק מאשימה אחרים"

גם חבר המועצה שי אבוחצירה מתח ביקורת קשה על קליש רותם ואמר ל"ניוזים צפון": "כל הדיבור הבכייני שלה הוא מצחיק. את נבחרת לראש עיר – תעבדי! מה היא חשבה שלא יהיו תושבים ולא ועד עובדים? היא חשבה שכולם יעלו לרגל לומר לה אמן? שלא תספר מה לא בסדר, שתטפל במה שלא בסדר. אני לא רוצה אפילו להגיב איך שהיא כינתה את עובדי העירייה – זה כל כך נמוך שזה לא שווה התייחסות. היא יותר מחצי שנה בתפקיד – כמעט 20 אחוז מהקדנציה עוברת ואין כלום.

"אני חושב שמה שהיא עשתה בקייטנות זה שערורייה. לקחו מפעל שעבד בצורה הכי טובה שיש, עם רישום שהיה בשיא – עם מענה בכל המסגרות מהחינוך המיוחד ופשוט היא החריבה את זה. וזה כדי לא להמשיך את הפרויקט המדהים שהצלחנו לבנות במשך 5 שנים. יצרנו את השינוי משהו עם העובדים, והצלחנו ליצור מודל קייטנות שהיה מופת, בשילוב עם כולם – הם החריבו את זה, כדי להגיד שהם יודעים יותר טוב. התוצאה, שההורים משלמים מחיר כבד ובעיקר הזוגות הצעירים.

"יש כאוס, ובכל דבר שנוגעים שומעים את הקושי של הציבור. היא ב'לימודים'. פעם ראשונה שאני שומע שמישהו הולך ללימודים עם 5 סגני עיר ועוד הרבה יועצים, וכולם מחכים שהיא תסיים את הלימודים".

 

וגם יש רכבים חדשים בדרך ללשכות של כל הסגנים ובכירי העירייה.

 

"אין לי בעיה שיתנו לכל סגן 2 רכבים ולכל אחד יהיו 4 עוזרים – רק שיתחילו לעבוד!".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות