בטקס חגיגי הליכוד בחיפה, בראשות יניב בן שושן פתח את מטה הבחירות בקרית חיים

במעמד שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי בטקס חגיגי נפתח בקריית חיים מטה רשימת הליכוד למועצת העיר בראשות יניב בן שושן. קרעי חנך את פתיחת המטה בקביעת מזוזה ושמע על הצורך בהתחדשות ושינוי משמעותי בעיר

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הגיע לקריית חיים לטקס פתיחת מטה רשימת הליכוד למועצת העיר חיפה בראשות יניב בן שושן, כשברשימה חברים גם אלי בן דיין, שלמה עם שלם, משה אלברט, מיקי בן יצחק חנה בן זקן, גבי וורקו ופעילים מרכזיים בחיפה: אבי ג'מאל ראש המטה של השר דיכטר, רמי לוי סגן ראש העיר לשעבר, לאון בן מרגי, ילנה כץ וחברים נוספים. השר נפגש עם חברי הרשימה, מתנדבי המטה ותושבי העיר.
קרעי חנך את פתיחת המטה בקביעת מזוזה ושמע על הצורך בהתחדשות ושינוי משמעותי בעיר.
הנוכחים סיפרו לשר כי הם מאמינים שיניב בן שושן וחברי הרשימה למועצת העיר יביאו בשורה אמיתית לתושבי העיר ובמיוחד לקרית חיים.
שר התקשורת שלמה קרעי: "הייתה לי הזכות לקבוע מזוזה בפתיחת מטה הליכוד בעיר בראשות יניב בן שושן וחברים נוספים. גם הניסיונות של קומץ מפגינים לחבל ולהפריע לאירוע לא הצליחו לכבות את האנרגיות והמרץ שבתוך המטה. אני מאמין ביכולות של יניב בן שושן, אלי בן דיין, חנה בן זקן, וכל החברים הטובים, להוביל את הליכוד אל עבר מועצת העיר, ולהצעיד את התחדשותה והתפתחותה של העיר חיפה".
אלי בן דיין מספר 2 ברשימת הליכוד וחבר מועצת העיר חיפה אמר: ״שמחנו לפתוח את מטה הבחירות של הליכוד בקריית חיים, במעמד שר התקשורת חה״כ משה קרעי ולקבוע מזוזה במקום שתיתן לנו שמירה איתנה ברכה שלמה והצלחה במסע הבחירות שלנו. 4 מועמדים ברשימתנו הם תושבי קריית חיים. הם פעילים בקריית חיים נושמים את קריית חיים ורוצים בהצלחתה.
הם ימשיכו לסייע וביתר שאת לכל תושבי קריית חיים ולשפר את איכות חייהם.
"הקרייה זקוקה להתחדשות ואנו נשקיע גם בחינוך, תשתיות, תרבות ורווחה וגם בקישום מהיר של פרויקטים של פינוי בינוי כדי ליצור התחדשות עירונית בסביבה שכל כך זקוקה לה. בהצלחה לשאר חברי הרשימה מקרית חיים: מיקי בן יצחק עו״ד, חנה בן זקן וגבי וורקו.
תודה לכבוד השר קרעי לפעילים וכמובן לכל התומכים שלנו שהגיעו לחנוך את המטה החדש למרות קומץ מפגינים משועממים שניסו להפריע. בהצלחה לקריית חיים. מחזירים את הכוח לקריית חיים.״
צילום: מטה הליכוד בחיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות