לא תאמינו מה עשו בעלי קונדיטוריה מנהריה לחייל שבא לאכול אצלם, גילה שאיבד את הארנק ומצא אותו ריק מכסף

אחרי חיפושים ותשאול של כל האנשים בתחנה מצא עומר את הארנק זרוק בפח אשפה, ללא כסף (היו בארנק טרום ההיעלמות כ־300 שקלים). "אני חוזר שפוף ונבוך למאפייה, שם שאלו אותי אם מצאתי וסיפרתי להם שמצאתי אותו אבל מרוקן מכל הכסף שהיה לי ולכן אני מתנצל אבל אין לי איך לשלם לזוג הנחמד. אחרי שממש התעקשו שאקח את השקית (אותה הם תוך כדי המשיכו למלא), לקחתי אותה, שמתי אותה בתיק והודיתי להם מאוד על היחס שלהם. הם חייכו אליי בחזרה וכל הזמן הודו לי.

אחרי בערך חצי שעה אני מוציא את השקית מהתיק, מתחיל לאכול ופתאום זה מה שאני רואה בתוך השקית (שטרות הכסף לצד המאפים).

לסיום מציין עומר שהיה חשוב לו לשתף את הפוסט משתי סיבות: "כי לאנשים כאלה שמנהלים עסק מגיעה מילה טובה ומגיע לאנשים לדעת כשהם מגיעים לנהריה איפה כדאי לקנות, וכי לדעתי מעשים טובים כאלה שנעשים בלי יותר מדי רעש עם כוונה באמת טהורה, צריכים לקבל באמת את ההערכה וההוקרה הראויה. תודה לטריקולד שהזכירו לי למה אני עושה את מה שאני עושה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות