תאונה קשה בכביש 70 בין רכב פרטי למשאית שמובילה חומרים מסוכנים, עם חמישה פצועים קשה. הכביש נסגר לתנועה

 

במקום יש 5 פצועים בינוני עד קשה- בין הפצועים קשה פעוט כבן שנתיים עם פגיעת בטן וגבר בשנות הבן 20 עם חבלו בראש ובחזה ו- 3 בינוני, גבר כבן 30 עם חבלת ראש, גבר כבן 27 עם חבלות בפלג גופו התחתון ונערה כבת 17 עם חבלות בבטן ובראש.
פראמדיק מד"א מוחמד אלגדיר, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב הפוך במרכז הכביש. 3 פצועים במצב קשה ובינוני, בהם פעוט כבן שנתיים שכבו על הכביש בהכרה ו- 2 פצועים נוספים במצב בינוני היו לכודים ברכב. מיד התחלנו להעניק להם טיפול רפואי שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן תרופות לשיכוך כאבים, העלנו אותם במהירות לניידות לטיפול נמרץ ולאמבולנסים של מד"א שהגיעו לזירה ופינינו אותם במהירות לבי"ח רמב"ם בחיפה. תוך כדי הטיפול והפינוי לבית החולים אחד מהפצועים סיפר לנו שהם היו בלילה בהילולה במירון והם היו בדרכם חזרה לביתם שבמרכז הארץ."

המשטרה סגרה לתנועה לכיוון דרום מצומת הקישון לכיוון צומת התשבי. הנהגים מתבקשים למצוא דרכים חלופיות.

 

צילומים: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות