בית הידידות בקריית ביאליק חנך גן

טקס חנוכת גן הידידות נערך בהשתתפות ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקרסקי, יו"ר קק"ל דניאל עטר, מנהל מרחב צפון ד"ר עמרי בונה, מנהל אזור גליל מערבי-כרמל שלי בן ישי, חבר דירקטוריון קק"ל אלי כהן, חברי מועצת העיר קרית ביאליק, מנהלת המרכז אורה טסמה, אורחים ותושבים.

קק"ל תמשיך לחזק את הפריפריה החברתית, הקמנו מסביב למבנה גן יפהפה לרווחת התושבים", אמר יו"ר קק"ל דניאל עטר. "יש בו הכל מהכל. אנשי קק"ל וגם אני נהנים ומרוצים משיתוף הפעולה עם עיריית קרית ביאליק והעומד בראשה. נמשיך לעשות דברים יחד", הוסיף יו"ר קק"ל.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי, הודה לקק"ל על הפרויקט: "עשיתם פיתוח נופי מרהיב. אני מודה לאנשי קק"ל שהובילו את הפרויקט במסירות וביעילות".

בית הידידות הוקם בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקלים. המבנה בעל מבנה ייחודי באופיו ובמראהו, בהשראת ה'טוקול' – בית אתיופי מסורתי להתכנסויות, שצורתו עגולה. המבנה כולל אולם רב תכליתי גדול, שמשמש לאירועי תרבות והתכנסויות. המקום הוקם עבור תושבי השכונה והסביבה כבית מורשת לעדות המאכלסות אותה ובעיקר את עולי אתיופיה שהגיעו לקריית ביאליק בשני גלי עלייה גדולים.

 

 

צילום: גיא אסיאג, מערך ההסברה של קק"ל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות