סערת קייטנות העירייה בחיפה: "גילינו שגם קיצרו לנו את הקייטנות, גם נשלם יותר וגם יצרו בלאגן". הורים בחיפה זועמים על העירייה

ליאת אמא לילד בצהרון אחר גם היא מתלוננת ומפנה את כעסה כלפי ראש העיר, עינת קליש רותם: "גברת עינת קליש דייי. ניסיתי להיות רגועה אבל היום עברת את כל הגבולות ואני ממש מנסה לדבר בצורה יפה, אבל לא ייתכן שתנסי לעשות כסף על חשבון התושבים. חסר לך כסף? תיקחי מהשכר שלך ושל הסגנים שלך לא ייתכן שכאשר נרשמתי לצהרון בתחילת השנה אמרו לי שבמידה ואני לא ישלם מה1/9 אני לא יקבל את חודש יולי באותו מחיר שאנחנו משלמים כל חודש (700 שקל). חודש שלם שהייתי בחו"ל והילד לא היה בצהרון רק כדי לקבל את חודש יולי כרגיל. למה אני ששילמתי לצהרון במשך כל השנה אשלם כמו כל ההורים אשר כרגע רושמים רק לחודש יולי? איך חודש אחרון לצהרון את עושה שינוי כזה ופוגעת בילדים ומשנה גם את הצוות, שהוא רגיל אליהם? עד כמה את מרוכזת בעצמך?  תתביישי שהילדים שלנו צריכים להיפגע".

עו"ד שרית גולן. צילום אלבום פרטיעו"ד שרית גולן. צילום אלבום פרטי

גם אל חברת הקואליציה, עו"ד שרית גולן שטיינברג פנו הורים רבים והיא הודיעה כי היא פנתה בנושא למחזיקת תיק החינוך סיגל ציוני: "ביומיים האחרונים קיבלתי פניות רבות בהמשך להודעה שפורסמה על קייטנות הקיץ העירוניות – מחירים, תאריכים, מפעיל ועוד. שוחחתי עם סיגל ציוני, הממונה על תיק החינוך בעיר. היא בוחנת כלל ההערות ובכלל זה סוגיית ילדי הצהרונים והחוזים עליהם חתמו בתחילת שנה.
עדכון מפורט ייצא על ידה לאחר בדיקת כלל הנושאים".

מעיריית חיפה נמסר לגבי הקייטנות: "הרישום לקייטנות ברחבי העיר ייפתח ב-27 במאי, והן יתקיימו בשני מחזורים בני שלושה שבועות כל אחד: הראשון, בימים ראשון עד חמישי, בין ה-1 ביולי ל-21 ביולי; והשני, אף הוא בימים ראשון עד חמישי, בין ה-22 ביולי ל-12 באוגוסט, למעט בתשעה באב, ה-11 באוגוסט. בגני הילדים תחל הקייטנה בשעה 07:30 בבוקר ותסתיים בשעה 14:00 בצהריים, ועלות כל מחזור קייטנה תעמוד כאמור על 680 שקל, הכוללים כריך וירק. הורים שיהיו מעוניינים לרשום את ילדיהם עד השעה 17:00 ישלמו תוספת של 500 שקל בכל מחזור, עלות הכוללת ארוחת צהריים מבושלת חמה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות