טקס יום השואה בבית נגלר

עוד נשאו דברים בטקס יו"ר ועד השכונה, שלמה אוחיון. החזן אברהם חסקלסון קרא תפילת "קדיש" ותפילת "אל מלא רחמים". להקת תיכון קריית חיים הציגה בטקס את המחזה המוסיקלי, "הכיתה שלי", אותו עיבד וביים אריאל קוזלובסקי.
מוקדם יותר, הוזמן הציבור לבקר בתערוכה "האדמה מדברת- זוכרים את החיים" – תערוכה אינטראקטיבית המשתפת את הקהל ומספרת את סיפור השואה מעולם התרבות והאומנות. תרבות ואומנות המשיכה להתקיים גם בתקופת השואה – חלקה בהיחבא וחלקה על פי דרישת הנאצים במחנות ההשמדה.
הבוקר (ה'), יום הזיכרון לשואה ולגבורה, מתקיים בהיכל עיריית חיפה טקס זיכרון – "לכל איש יש שם". בטקס, בו הושמעה תפילת "אל מלא רחמים" וקריאת "קדיש" על-ידי החזן, ישראל ארזון, מקיימת ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש רותם, שיחה אישית עם ניצולת השואה, אווה בראון ברקוביץ', בה היא מספרת את סיפור חייה ואת קורותיה בזמן השואה. בהמשך הטקס יוקראו שמות נספים על ידי יקיריהם ובני משפחותיהם.

צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות