הכניסה המרכזית לקריית ביאליק – צומת צבר שינתה את פניה

הכניסה הדקורטיבית החדישה, שתוכננה על ידי אדריכל הנוף, ד"ר אריאל טיבי, מוארת בלילה על ידי גופי תאורה מיוחדים שנתלו על הקיר ומדגישים את האלמנטים ארכיטקטוניים המיוחדים. הכניסה  מתחברת לכיכר הפלמ"ח- בן גוריון והטיילת על ידי מייצג אדריכלי – שביל מעוטר בשירי חיים נחמן ביאליק.

הפרויקט משלב בתוכו שיקום נופי, שתילת פרחים ומרבי דשא, סלילת שביל הולכי רגל בין עצי דקל קיימים ותאורה חדשה. החברה הכלכלית קריית ביאליק שהיא הזרועה הביצועית של העירייה ניהלה את העבודות, כאשר עלות הפרויקט נאמדת בכמיליון שקלים.

ראש העירייה אלי דוקורסקי מסר: "יש לנו כעת כניסה מדהימה לעיר. פרויקט הסדרת הכניסה לעיר מצומת צבר השלים את התחדשות טיילת בן גוריון שביצענו לפני מספר שנים. לא בכדי בחרנו להתייחס לאלמנטים הקשורים למוסיקה ושירה שאף מופיעים בסמל העיר החדש בכניסה הראשית של הקריה הנושאת בכבוד את שמו של המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק, שפסלו הוצב בגאון בצומת צבר.

השקענו מחשבה רבה ביצירת רצף אדריכלי החל מהכניסה בצומת צבר דרך טיילת בן גוריון בואכה נחל הגדורה. חיים נחמן ביאליק שעל שירי הילדים הרבים שכתב גדלנו כולנו, מוביל את המבקרים למייצגים הפזורים לאורך הטיילת: עץ המשאלות, עץ המוצצים, מיצג הג'ירפות, פינות המשחקים ועוד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות