2 הישגים למערכת החינוך בקריית ביאליק: אורט ביאליק נבחר לייצג את מחוז חיפה בפרס החינוך הארצי ו"רקפות" זכה בפרס החינוך המחוזי

גאווה למערכת החינוך בקריית ביאליק: קריית החינוך אורט קריית ביאליק נבחרה לייצג את מחוז חיפה בפרס החינוך הארצי. וגם: בית הספר רקפות זכה בפרס החינוך המחוזי

אתמול בבוקר (19.01.22) בישר מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד"ר סער הראל, לראש העיר אלי דוקורסקי, כי קריית החינוך אורט קריית ביאליק נבחרה לייצג את מחוז חיפה בפרס החינוך הארצי היוקרתי ובית הספר רקפות זכה בפרס החינוך המחוזי.

לפני מספר שבועות ביקרה בקריית ביאליק וועדת הפרס והתרשמה מהעשייה החינוכית הענפה המתקיימת בבתי הספר שהומלצו לקבלת הפרס.

משרד החינוך מעניק מידי שנה את הפרס היוקרתי על ההשקעה, איכות ומצוינות בעשייה החינוכית לבתי ספר שבלטו בביצוע תהליכים ייחודיים, חדשניים ופורצי דרך.

קריית החינוך אורט קריית ביאליק ובית הספר רקפות  התמודדו מול בתי ספר נוספים במחוז חיפה ועמדה בכל הקריטריונים הנדרשים ואף הוכיחו את ייחודיותם בתחומים רבים.

קריית החינוך אורט קריית ביאליק  משלבת בעלי צרכים מיוחדים ומטמיעה את קבלת השונה לצד טיפוח הישגים וחינוך לערכים. בית הספר רקפות מקדם סביבות למידה חדשניות, טיפוח יזמות, קליטה מיטבית, למידה מבוססת חקר ומשחוק בלמידה.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "משרד החינוך מעלה על נס את הצטיינותם של מוסדות החינוך בקריית ביאליק אשר מידי שנה זוכים בתחרויות ארציות. אני גאה במערכת החינוך העירונית, מברך ומצדיע לצוותים החינוכיים של קריית החינוך אורט קריית ביאליק על שלוש חטיבותיה, מודה למנהל קריית החינוך רמי פורת ולמנהלי החטיבות, סימונה רגב, רעיה טובול ויורם רוזנברג ולמנהל אגף החינוך עמי ראובן. אני גאה בצוות החינוכי ומנהלת בית הספר רקפות, לימור לוי ומברך אותם על קבלת הפרס. דברים טובים קורים במערכת החינוך בקריית ביאליק".

 

בתמונות: ועדת הפרס מסיירת בבתי הספר. צילום: עיריית ק. ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות