עדות כואבת של בעל חנות בהדר חיפה: "אין תאורה ברחוב, המדרכות שבורות והמקום מפוצץ ביתושים. מי יבוא לקנות כאן? למה בדניה וכרמליה זה לא נראה ככה?"

"שנית, אין כאן מדרכות. יש שאריות של מדרכות ומערומים של זבל. הרחוב לא נגיש להורים עם עגלת תינוק ולנכים. גם לסתם אנשים לא נעים ללכת על הכביש או על מדרכה שבורה ומלאת בורות.

שלישית, האיזור פשוט מפוצץ ביתושים. יש לי שני קטלני אולטרה סגול שרוצחים חרקים 24 שעות ביממה, והם לא מפסיקי להגיע. בחייאת, בואו לרסס. אנשים כאן משלמים ארנונה מאוד גבוהה ומקבלים תמורה מאוד נמוכה תמורתה. אני אישית משלם 26,000 שקל בשנה, וכמוני גם שאר בעלי העסקים באיזור משלמים את הארנונה בין הגבוהות בישראל. אני משוכנע שעם קצת רצון טוב, יצירתיות והקשבה מצד הגורמים האחראיים בעירייה, גם תושבי הדר, ותושבי רחוב עקרון בפרט יוכלו ללכת על מדרכות בטיחותיות ומוארות, כמו (רוב) תושבי העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות