הפנינג חנוכה ענק וחינמי יתקיים בשישי בקרוב במעגן הדיג. ומה מחכה לכם שם? סדנאות נגרות, סטיילינג ועוד, מרכז קיימות, פעילויות, מתחם אמנים, פינות מיחזור והסעות חינם

קבלו הצצה לסדנאות שיתקיימו בהפנינג "ירוק במפרץ" - של איגוד ערים להגנת הסביבה אזור מפרץ חיפה

ביום שישי הקרוב, 23.12.22, יתקיים הפנינג חנוכה ענק וחינמי לכל המשפחה של איגוד ערים להגנת הסביבה אזור מפרץ חיפה. האירוע יתקיים בין השעות 09:00-15:00 בפארק נחל הקישון (מעגן הדיג) וייערכו בו סדנאות והפעלות לכל המשפחה. ההפנינג יורכב מסדנאות בסגנון של "עשה זאת בעצמך" במגוון רחב של תחומים. ריכזנו לכם את המידע על הסדנאות המגניבות שיתקיימו במקום;

סדנת נגרות: בסדנה ילמדו איך ליצור רהיטים שונים ממשטחי עץ, איך לתכנן רהיט ואיך להשתמש בכלי נגרות.

הכנת תיקים משמשונית (חומר פלסטיק עמיד במים): בסיום מערכת הבחירות נשארנו עם ערמות של שלטים מבדי שמשונית שאין בהם צורך. מבד חזק זה, ניתן יהיה לעצב ולתפור במו הידיים ארנקים ותיקים כיד הדמיון הטובה.

סטיילינג מביגוד יד שנייה: הסדנה מאפשרת ליצור שימוש חדש עם הבגד הקיים באמצעות תפירה במקום ועיצוב סטיילינג, כך ניתן ליצור מלתחה חדשה.

מרכז קיימות נודד: חברת "אקופריקו" מגיעה עם אוסף של פעילויות, החושף את המשתתפים לעולם הסביבה בדרך יצירתית, אינטראקטיבית, משחקית ואומנותית שמביאה את תרבות הצריכה, טיפול בפסולת ואורח חיים בריא לקדמת הבמה.

בנוסף, באירוע יופעל מתחם אמנים ובו יצירת תכשיטים ממוצרי אלקטרוניקה שונים,"פלייגראונד" בו נניתן יהיה ליצור דברים נפלאים עם הדמיון ופסולת בשימוש חוזר ועוד מתחמי יצירה ייחודיים. את כל אחד מהמתחמים יפעילו אמנים מוכשרים שיעזרו למשפחות לייצר תוצרים מפתיעים ומרתקים.

לשירות המבקרים- תוצב פינת מחזור פסולת אלקטרונית– אליה אפשר יהיה להשליך ציוד אלקטרוני תקול ו/או ללא שימוש.

בנוסף, כולם מוזמנים להביא בקבוקי פלסטיק ליטר וחצי לפינות המחזור שיוצבו במקום.

דרכי הגעה: ניתן להגיע ברכב פרטי ולחנות ללא עלות בחניה גדולה ליד מעגן הדייג – פארק שפך הקישון. למגיעים בתחבורה ציבורית: הסעות לאירוע ללא תשלום יצאו מחוצות המפרץ, לינק להרשמה להסעות:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe5055VLo9CPFVQmAHMYSkyG4YPbkmubvzeaL7Tu40M568-Xw/viewform?usp=pp_url

 

סדנת נגרות - קרדיט צילום - מיכל אגוזי
סדנת סטיילינג - קרדיט צילום - מיכל אגוזי
תיקים משמשוניות - קרדיט צילום - סוזן גיליה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות