תוכנית להתחדשות עירונית לאורך כביש 4

לצורך קידום התוכנית הוקם צוות היגוי אשר עתיד לקבוע את מדיניות ההתחדשות. בוועדת ההיגוי יהיו חברים נציגי עירית קרית ביאליק, לשכת התכנון המחוזית והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. לליווי המקצועי של הפרויקט נבחר צוות תכנון ברשות  האדריכל אורי מזור ממשרד מזור-פירשט, שיגיש את המלצותיו בנוגע לקידום התוכנית לוועדת ההיגוי.

גבולות האזור שמיועד להיכלל בתוכנית הן בין צומת אפק עד צומת הצריף ובין כביש 4 עד רחוב קרן היסוד.  שכונת ביאליק דרום כלולה בפרויקט במלואה.

לפי הארגון הישראלי להתחדשות עירונית "מגדילים" קריית ביאליק קרית היא בין הערים המתחדשות ביותר בישראל, כאשר 2.3% מהדירות בעיר ייבנו או נבנו במסגרת פרויקט התחדשות עירונית.

ראש העירייה, אלי  דוקורסקי, מסר: "זו הזדמנות עבור בעלי הדירות לחזק, למגן ולהרחיב את דירותיהם ובכך לשפר את איכות חייהם ולהשביח את נכסיהם. קידום פרויקט התחדשות עירונית יאפשר לקבוע מדיניות ברורה וראייה מערכתית לגבי העיר כולה תוך מתן דגש לנושא תשתיות, חניה ונגישות תחבורתית".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות