מאות חברים ובני משפחה חגגו את פתיחת התערוכה של יוסי כהן זרנקין 'מסע בעולם היין' באודיטוריום חיפה. כל ההמלצות, השבחים והמחמאות בכתבה

משפחה וחברים מפרגנים:

נועה תרשיש המנהלת המיתולוגית של מוזיאון מאנה כץ: "יוסי יקר, הפתיחה היתה מרשימה והמון אנשים יפים היו שם אבל הציורים – יופי של חגיגה, יופי של ציור, אהבתי את החושניות בציורים , את תחושת החומר ואת הצבע…את הניואנסים והרגישויות. יופי של תערוכה!"

חדווה אלמוג, סגנית ראש עיריית חיפה לשעבר: "רציתי לומר לך, שכל היום התמונות שלך נמצאות לי בראש, בייחוד תמונות הנוף אבל גם תמונות בקבוקי היין שנראים כל כך אמיתיים… אין מה להגיד, יש כישרון."

אדריכלית נירית ברנר: "יוסי וחגית אהובים. הייתה תערוכה מדהימה!!! יוסי אתה כשרון ענק!!! שמחנו להכיר גם את ארבעת הבנות המדהימות שלכם בני זוגם והנכדים המתוקים!!!! ולכולנו היה מפגש מרגש עם זהבה מורתנו האהובה ובנה דותן!!!"

זהבה דרעי, מורתו של יוסי ביסודי: "יוסי תערוכה מדהימה. מוכשר!! ריגשת אותי."

עו״ד ארז קדם: "אתה כשרוני ברמות מדהימות….וגדלתי עם פסלת , אמא שלי, וציירת דודה שלי."

עו״ד רחל דוהן: "חבר אמן מוכשר שלנו! תערוכה יוצאת מן הכלל מדהימה. כל הכבוד."

יואב אביב: "הזרנקין הזה הוא אחי. הזרנקין הזה "הביאני אל בית היין ודגלו עלי אהבה" (שיר השירים), אני יודע שבמקורות הפרשנים מספרים על כלה וחתנה, אבל לא הלכתי אצל המקורות לחפש הסברים. לי יש את הפרשנות שלי. הזרנקין הזה הוא אחי והוא, הוא הביאני אל היין (שיכר ענבים), שמסמל אושר, רומנטיקה, עליזות, עליצות ואהבה. "הציורים שלו" הסבירה היום שולי האוצרת "הם סוג של סופר ריאליזם, הוא מתמקד בפרטי פרטים, מצלם אותם במכחולו, אבל ברקע הוא מרשה לעצמו יד חופשית." הזרנקין הזה נטוע יציב בקרקע, אבל הוא "דרימר" מלא אהבה כרימון, מלא נתינה, מלא נשמה, מלא כשרון, הוא מצייר וגם משורר. הזרנקין הזה הוא אחי."

ליאור כהן: "טעימה קטנה וממש ממש על קצה המזלג מהתערוכה המדהימה של אבא שלי …. אבוש, אני פשוט גאה להיות הבת שלך. גאה בכישרון שלך. רואים את האישיות המדהימה שלך דרך התמונות את הדיוק, הרכות, השבריריות פשוט כל הנפש שלך בציורים המדהימים האלה שהשאירו כ"כ הרבה פיות פעורים. אוהבת אותך מאוד – כיף שאתה שלי."

אביטל למברסקי: "מספר דוגמיות , מתערוכת הציור המופלאה בנושא יין , של הצייר יוסי כהן זרנקין שנפתחה באודיטוריום חיפה , מעל 30 ציורים מופלאים !! התערוכה תהיה פתוחה למשך חודש."

רותי קרפ: "איזו תמונה נפלאה…כאילו התהלכתי אני שם בין העצים. אחת מבין שלל התמונות הכל כך יפות בתערוכה שלך. בהצלחה יוסי."

גלעד אלמוג: "טוב אני מאוד מתרגש. חבר שלי שהוא כמו אח אומן וצייר אמיתי עושה תערוכה יוסי כהן התותח. חובה לראות ולבקש באולם האודיטוריום. יוסי אוהב אותך. בהצלחה."

ורד ברסלר שקד: "נפגשים בפתיחת התערוכה של חברנו האהוב -יוסי כהן זרנקין. מפגש מרגש של כתה ו' בי"ס טשרניחובסקי חיפה – והמחנכת הקסומה זהבה דרעי."

אביבה שמר: "תערוכת היחיד של יוסי כהן זרנקין פתיחה בהפקה חגיגית במיוחד עם הרבה יין, תרתי משמע. בהצלחה יוסי יקר".

נירה לב: "ציורים יפים, אנשים מקסימים, אוירה נפלאה ,אוצרת מקצועית וכיבוד נהדר. תודה על בוקר קסום ומקסים, שוב תודה ,עכשיו את המזוודות…"

ענאן בלאן: "מאוד מיוחד.. עשית לי תאבון לטיסה של כמה ימים לאיטליה."

רחל גורביץ' נפשי: "יוסי יקירי, אתה לא רק איש משפחה למופת, חבר מסור ואהוב, תורם רבות לקהילה ואיש עסקים מצליח, אתה גם אומן ענק!!! מחונן ומדהים. בריאות טובה להמשך מוצלח."

יונה אמיתי: "יוסי יקירנו, התלהבנו מאוד מהתערוכה המקצועית היצירתית והמדהימה."

דניאל ברנר: "יוסי זה ליגה ליגה , ממש תמונות יפיפיות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות