בית החולים כרמל למען הנשים

הילה הוכהויזר מיילדת בביה"ח מטפלת ומרכזת את תחום ה WOMEN FRIENDLY בכרמל מסבירה. "עד כה נשים עם רגישות יתר לקראת לידה חוו הצפה רגשית בעת הלידה שמנעה מהן להיות בנוכחות טובה ולהתמודד בצורה טובה עם הלידה. כעת ישנה הזדמנות למפגש טרום לידה , שמאפשר היכרות מוקדמת, להקשבה, חשיפה של הקשיים והטריגרים שעלולים להציף את האישה בעת הלידה, ולמציאת שיטות ותוכניות טיפול כדי למזער את אותה הצפה רגשית ולהתאים את הליווי המקצועי באופן המיטבי עבור היולדת".

עד היום עזרה הילה לעשרות נשים וזוגות בביה"ח כרמל לעבור את חווית הלידה בהצלחה ועם חיוך למרות משקעים וטראומות קשות שהן חוו בעבר.שושי בת ה 26 מהקריות חוותה אובדן של העובר שלה בחודש התשיעי להריונה הראשון, בהריונה השני לקראת לידה פנתה שושי לצורך מפגש WOMEN FRIENDLY במפגש עלו הפחדים, החששות מסוף ההיריון והלידה הקרבה, הכאב של האובדן והכמיהה לילד.

במפגש עלו הדברים שיתמכו בהם בליווי הלידה הנוכחי, כדי לעבור את חווית הלידה בשלום. המפגש מתקיים בחדר אינטימי סמוך לחדר הלידה בכרמל. התכנים וההבנות שעולים מתוך המפגש מתועדים במסמך ייעודי וכוללים את ההנחיות וההמלצות עבור הצוות הרפואי המלווה בלידה – מיילדת ורופא, על מנת לספק ליווי מקצועי, אישי, מותאם.

בסופו של תהליך הלידה עברה בשלום ובהצלחה ובמשוב לאחר הלידה שיתפו בני הזוג וכתבו, "הפגישה המקדימה ומילוי הטופס היוו אבן דרך בתהליך ההכנה ללידה, הם השפיעו לחיוב על התהליך לקראת הלידה ועל הלידה עצמה. ניתנה לנו תחושה שרואים אותנו וקשובים לצרכינו הפיזיים והרגשיים. הרגשנו התחשבות ורגישות מצד הצוות.

המידע בטופס הועבר לכל מי שטיפל בנו. וחסך מאתנו את הצורך לשתף שוב ושוב בחוויית העבר, ששיח עליה מסעיר ומכאיב כל פעם מחדש", כתבה שושי.

מנהל מחלקת נשים ויולדות בכרמל פרופ' עופר לביא אומר כי שירות הליווי הרגשי הייחודי הניתן באופן מסודר ומקצועי רק בביה"ח כרמל , הוא נדבך שירותי נוסף בסל השירותים הרחב שמעניקה מחלקת נשים ויולדות בכרמל. "אנו מאמינים בטיפול מותאם אישית לכל יולדת ולכל אישה המגיעה אלינו. אנו מעמידים צוות רב מקצועי במגוון רחב של תחומים כדי להעניק את הטיפול הטוב יותר לכל אישה ולכל יולדת. צוות חדר לידה של כרמל פותח בפניכם דלת ולב רחב לליווי מקצועי אישי ומותאם", מסכם פרופ' לביא.

לקבלת פרטים נוספים על השירות ולתאום מפגש עם מיילדת בתחום הליווי הרגשי ניתן לפנות לטלפון 04-8844489 או במייל babycr@clalit.org.il

צילום: אלי דדון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות