תנאי עבודה קשים, אי תשלום על ימי מחלה ועוד. עדות קשה של אחד מעובדי ה"כרמלית", ששובתים גם היום. איך זה קשור גם למקלחת?

"אחרי שבע שנים של מאבק, בעצם, כבר כמעט שמונה, ומול משרד האוצר שאטימות, עיוורון וחוסר לב זה אולי התיאור הטוב ביותר לפעולות שלו במהלך המו"מ של חמשת החודשים האחרונים מולו, נותר לנו מעט לעשות אלא להפסיק לכמה שעות ביום את השליחות היומיומית שלנו, ולומר שמגיע לנו להתפרנס בכבוד ובנחת מהשליחות הזו.
אני מודה, באמת מודה, לכולכן ולכולם על הסבלנות, ההבנה והתמיכה.
מחר, יום שני, נשבות שוב בין 7 ל-9 בבוקר, ובין 2 וחצי ל-4 וחצי בצהריים, כשבאמצע נהיה בבית הדין לעבודה, בתקווה שנתחיל לראות שם ניצנים של גמישות מצד אלה שמסרבים לראות אותנו".

תמי ברק, חברת מועצת העיר חיפה והממונה על "הכרמלית" מטעם העירייה, מצדדת במאבק העובדים ויותר מכך ואומרת ל"ניוזים צפון": "העובדים בכרמלית עובדים בתנאים לא הכי טובים בלשון המעטה. הם יושבים מזה 7 שנים במשא ומתן להסכם קיבוצי עם ההסתדרות לצידם מול האוצר. בימים אלה כמעט ונסגר ונחתם ההסכם . ופתאום האוצר לא הסכים לשלושה סעיפים. שחשובים לעובדים מאוד .שלושת הסעיפים מדברים על רבע שעה מקלחת שתעשה בשכר .להעלות מ7 שקל אשל  שהיה עד היום ל 18 שקל. ולהחשיב את ימי המחלה מהיום הראשון. על זה האוצר לא הסכים לחתום. ושוב לא חתמו אחרי כל כך הרבה זמן לא מצאו דרך אחרת למחאה שלהם .מחר מתקיים בשעה 13.30 דיון בבית הדין לעבודה ונראה איך יסתיים. ליבי ליבי עם העובדים המסורים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות