כעבור חודש. שוב מטופל מכה ותוקף רופא בבית החולים בנהריה. טען שהרופאים לא ניגשו לטפל בו

יצוין כי רק לפני כחודש וחצי הותקפו שלושה מאבטחים במרכז הרפואי על ידי שלושה צעירים תושבי האזור, שהתבשרו כי אחת מבנות משפחתם מתה במרכז הרפואי. המתפרעים הכו את המאבטחים, שנזקקו לטיפול רפואי. הרופא הבכיר שהותקף: "הגבר הגיע אלינו בצעקות ובקללות, תוך שהוא טוען כי אינו מבין למה הוא לא מקבל טיפול. כשניסיתי להסביר לו שעליו לגשת ל'מיון מהלכים', הוא החל לפתע לתקוף אותי בראשי ובאיברים נוספים בגופי. למזלי, הפגיעה לא הייתה חמורה, אך מיותר לציין שהתחושה הייתה מפחידה ולא נעימה".

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום, אמר לפני זמן קצר: "יש לנו אפס סובלנות כלפי כל מי שנוהג באלימות נגד הצוות הרפואי. אנו נפעל בכל המישורים, גם במקרה הנוכחי וגם בהמשך, כדי למנוע ולעקור משורש את התופעה הזו. אין לנו ספק שהמשטרה תטפל ביד קשה בכל מקרה אלימות כלפי הצוות הרפואי"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות