בלעדי: תיאורי מעשי ההתעללות בגן בנווה שאנן: "זרקו תינוקות על הרצפה כמו בובות, דרכו עליהם ונתנו להם כאפות". וגם: בעלת הגן מגיבה לראשונה

ביום שבת לאחר שיחה עם הורי הילדה הלכה אחת המנהלות לצפות במצלמות כדי לא לחכות ליום ראשון לתשובת הרופא. לאחר הצפייה הקשה שלחה את הסרטונים למנהלת השנייה וזו הודיעה להורים את המתרחש.

הורי הילדה הגיעו בראשון, על אף שהוצע להם להגיע כבר בשבת, וצפו יחד איתנו בסרטון. בשלב זה, ביוזמה משותפת, הזמנו משטרה למקום בכדי לברר את הסיטואציה לעומקה ולהגיע לחקר האמת. זה המקום להבהיר כי לא היה ניסיון טיוח של המקרה על אף הידיעה הקשה כי אנו מסתכנות באיבוד הפרנסה. זו הבמה להבהיר כי אנו לוקחות אחריות מלאה על הסיטואציה המצערת עד מאוד שקרתה בין כותלי ביתנו. יש לנו רק להצר על כך ולהסביר כי הדבר נבע עקב העובדה שסמכנו על המטפלות והטעות שלנו הייתה לתת אמון בעובדות שלא היו ראויות לאמון שלנו, אותן עובדות הגיעו לגן שלנו עם המלצות חמות מגנים אחרים שעבדו בהם. ועקב העובדה כי מזה 34 שנים לא נתקלנו בסיטואציה דומה ואפילו במעט לזו שקרתה. בעקבות התקרית ערכנו הפקת לקחים וכחלק ממנה נפגשנו עם אנשי מקצוע ובנינו תוכנית מסודרת ופתרונות להמשך הדרך .זו גם הבמה גם להבהיר כי ההוראות שקיבלנו ממשטרת ישראל הם להמשיך ולנהל את הגן כסדרו על כל גילאיו.

לסיכום, אנו המומות, שבורות ואנו מצרות מעומק לבנו על שקרה, ידוע לכל כי גם בני משפחתנו ובהם הקטנים ביותר הם חלק מהגן. גננו וילדנו הם הדבר החשוב לנו מכל, זו הפרנסה שלנו ומפעל חיינו מזה 30 שנה. אנו מאמינות בגן באמונה מלאה וסבורות כי מצב זה הוא היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל.  על כך יוכל להעיד המוניטין החיובי רב השנים העומד לזכותנו.

כולנו תקווה כי תבטחו בנו ותאמינו בנו כי הדבר היחיד שעומד לנגד עיננו הוא שלום ילדכם, ילדנו ולהמשיך במפעל חיינו להמשך דורות נוספים קדימה. ותודה רבה להורים שנותנים בנו אמון ושולחים את ילדיהם אלינו לגן."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות