משרד החינוך מטפח את מהנדסי המחר

במסגרת התחרויות עלו לגמר ממחוז חיפה בתחום הרובוטיקה: 15 בתי ספר, מתחום התכנות: 12 בתי ספר, מתחום המתמטיקה: 25 בתי ספר, ומהרחפנים: 3 בתי ספר.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, מסר "אליפות הסייבר הלאומית מאפשרת לתלמידים להתנסות ביסודות התכנות בדרכים עדכניות, מותאמות למאה ה-21. האליפות מגבירה את המוטיבציה של תלמידים ללמוד את יסודות התכנות, גם לאחר שעות הלימודים, מעודדת יכולות לימוד עצמית, עבודה קבוצתית וחשיבה יצירתית, ומגבירה את המוטיבציה ללמוד מקצועות טכנולוגיים. אני מברך את מאות אלפי התלמידים והמורים שהשתתפו במיזם החשוב ומאחל בהצלחה גדולה לאלו שהעפילו לשלב הגמר".

מנהל המחוז ד"ר סער הראל הוסיף: "אליפות הסייבר הישראלית זו תחרות בין כל בתי הספר בארץ, יסודיים חטיבות ביניים ותיכונים, בה לומדים התלמידים מדעים ותכנות באמצעות משחק חווייתי ומאתגר. התכנית שמה לה למטרה להנגיש ידע טכנולוגי לכלל תלמידי ישראל ולאפשר להם להצטיין בתחומים אלו. התוכנית שמה דגש על ידע מעשי במדעי מחשב, מתמטיקה וטכנולוגיה באמצעות משחוק ותחרות.

ההיענות לתחרויות מדהימה. בתי ספר פעלו בכל המרץ במשך חודשיים בתחרות התכנות ומיד עם סיומה הצטרפו לתחרות. הלימוד הוא תוצר לוואי של הפעילות המהנה. החינוך הטכנולוגי מנגיש את הלימוד לתלמידים בדרך בה הם רגילים לפעול בעולם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות