הקיץ עומד בפתח ובמרכז הספורט העירוני "גלי חיפה" מכינים ימים לוהטים לתושבי חיפה עם: מנוי קיץ לחיפאים בהטבה מיוחדת!

מרכז הספורט העירוני "גלי חיפה" מכין קיץ לוהט לתושבי העיר עם הטבה חסרת תקדים: מנוי של 4 חודשים עם אחד מתנה ועוד הטבות

 

מרכז הספורט העירוני "גלי חיפה", יוצא בהטבה חסרת תקדים, לקראת הקיץ, לתושבי חיפה. מי שירכוש מנוי קיץ ל- 4 חודשים, יקבל חודש מתנה! בנוסף, יינתנו הטבות ומבצעים מיוחדים לנרשמים למנויי קיץ עד ה- 31.5.23. בימים אלו עלה לאוויר האתר החדש של גלי חיפה, האתר כולל את מערכת החוגים העשירה של המקום,

פירוט על המתקנים המובילים ועל האפשרות לשפר את אורח החיים. כמו כן, באתר ניתן לרכוש כרטיסי כניסה חד פעמיים מראש, ללא תור, ולהבטיח את הכניסה למקום מבעוד מועד.

במהלך החורף ובחודשים האחרונים פעלו בחברה הכלכלית, המפעילה ומנהלת את המועדון כדי לשדרג ולשפר את המקום ומתקניו, ולהפכו למתקן איכותי ומוביל בתחומו. בין הייתר נרכש ציוד כושר חדיש ומשוכלל, שודרגו תשתיות מרכז הספורט, ואולם ארז שופץ ושודרג לטובת נוחיותם ורווחתם של המנויים. גם הבריכה הפנימית המחוממת המשמשת לשחייה, שופצה קליל.

לדברי אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, "מהיום שלקחנו תחת ניהולנו את מרכז הספורט , אנחנו משדרגים ומשפרים את המתקן כדי להפוך אותו למוביל מסוגו באזור, וזאת כמובן תוך התחשבות מלאה בציבור המנויים. נמשיך גם כעת לפני הקיץ ובמהלכו לשפר ולהציע לתושבי חיפה והאזור הטבות משמעותיות, כדי שיוכלו להנות אחרי שנים רבות מבריכה עירונית, ברת השגה", הוסיף שחף.

לרכישת מינויים ניתן להיכנס לאתר החדש בכתובת: galeihaifa.co.il

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות