תושבים בטירת כרמל קורעים את ההודעות לבוחר ומכריזים: "רובנו 'ליכוד', לא נצביע להם כל עוד ההוסטל לפדופילים יהיה כאן ושר הרווחה מטעמם יצפצף עלינו"

בימים האחרונים העירייה סגרה שביל גישה שנבנה מההוסטל אל תוך רחוב הברוש ושכונת המגורים, שאיפשרה להם לעבור מההוסטל אל תוך השכונה בלא מפריע. עיריית טירת כרמל דרך עורך דין ששכרה את שירותיו הוציאה צו סגירה לשביל ודאגה לסגור אותו בגדר. בנוסף, העירייה פועלת מול גורמים במשרד הרווחה בכדי להעביר משם את ההוסטל לפדופילים, אלא שעד עכשיו אין היענות.

בשל זאת, תושבים רבים בטירת כרמל החליטו לצאת במחאה מקורית- טירתכרמל היא עיר שמזוהה עם הליכוד שבה חבר גם ראש העיר, אריה טל. תושבים רבים קרעו את ההודעה לבוחר לבחירות הקרובות ויוצאים בקריאה שלא להצביע לליכוד, שבה מכהן שר הרווחה הנוכחי, חיים כץ שלדבריהם "הוא לא מתייחס למצוקה שלנו ולא סופר אותנו".

שביל הגישה שיצא מההוסטל לשכונה ורחוב הברוש שהעירייה דאגה לסגור. צילום: מאבק ההוסטל

לוזנה, תושבת המקום ואמא לילדים ומראשי המאבק מספרת: "מאז שסיפרו לנו שברח משם יום אחד פדופיל וככה גילינו על פעילות המקום, אני לא ישנה בלילה וכמוני הורים וילדים רבים. התקשרו אליי אמהות שהילדות שלהן בטירת כרמל נאנסו בעבר על ידי פדופילים. התקשרה אליי בחורה צעירה שבילדותה נאנסה בטירת כרמל על ידי פדופיל וסיפרה לי שמאז ששמעה על המקום היא לא מצליחה להמשיך בחייה".

ביום שישי הקרוב, בשעה 10.00 ברחוב הרצל ברחבה ליד בנק הפועלים בעיר, תתקיים שוב הפגנה גדולה מאוד נגד משרד הרווחה ובקריאה להוציא את ההוסטל מהעיר.

ירון, אב שעומד להשתתף סיפר: "יש בחירות קרובות אז שביבי והממשלה שלו שאנחנו פה בטירת כרמל רובנו בחרנו בהם, יזיזו את עצמם וידאגו לילדים שלנו. איך יכול להיות שפותחים מקום בזה בלב שכונה, בשכונה שאפילו ראש העיר עצמו גר בה וליד בית ספר ומצפצפים עלינו ועל הילדים שלנו?".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות