צפו: תושב קריית ביאליק התחזה לאישה ושידל גברים להזמין עבורו ארוחות ממסעדות ומפיצריות. וזה לא הכל

בחקירה התברר כי החשוד פתח כרטיסים אישיים באתרי היכרויות שונים תוך שהוא מתחזה לאישה בשמות שונים, בצירוף תמונה של אישה. החשוד יצר קשר עם גברים שונים, מסר להם את מספר הטלפון הנייד שלו וניהל איתם קשר בהודעות הווטסאפ, תוך שהוא מבקש מהם לרכוש עבורו מזון בחנויות האהובות עליו: סושי ופיצריה, כדי לבחון את מידת הרצינות שלהם בנוגע לקשר.

החשוד העביר לגברים את מספרי הטלפון של "הסושי" ו"הפיצריה" ומסר להם כתובת פיקטיבית בגבעתיים. בהסתמך על אותו מצג שווא, המתלוננים התקשרו אל ה"סושיה" והזמינו עבור ה"אישה" את פרטי המזון, תוך שמסרו את פרטי כרטיס האשראי שלהם, לצד פרטים מזהים נוספים כגון: תעודת זהות וטלפון. בכל אותו זמן, המתלוננים לא ידעו שהם למעשה מתקשרים לחשוד בעצמו ומוסרים לו את כל הפרטים המזהים שלהם ואת פרטי כרטיס האשראי שלהם, מבלי שבאמת בוצעה הזמנה בפועל. בחלק מהמקרים, לאחר שהספיק לקבל את פרטי המתלוננים, חסם הנאשם את הגברים בווטסאפ.

עוד גילו חוקרי המשטרה כי החשוד עושה שימוש גם ביישומונים של חברות שונות, המציעות ללקוחותיה רכישה באמצעות שימוש ביישומון תוך הזנת פרטי כרטיס האשראי וקבלת קוד אימות לטלפון לצורך המשך שימוש ביישומון ולאחר הזמנת הפרטים, ניתן לרכוש בחנויות שונות, ללא צורך בכרטיס אשראי אלא רק דרך שימוש ביישומון.

לאחר שהחשוד נחשף לפרטי כרטיס האשראי של המתלוננים, הוא פתח כרטיסים ביישומונים והזין פרטים אישיים שלא בהכרח התאימו לפרטי כרטיס האשראי ובהם גם פרטים שלקח מרישיון נהיגה של אחר שנמצא ברשותו. בהמשך, החשוד ביצע עשרות רבות של רכישות בחנויות השונות באמצעות אותם יישומונים בשווי מוערך של אלפי שקלים.

עוד התברר מחקירת המשטרה, כי החשוד הצטייד בכ-100 כרטיסי סים שונים בהם נהג לעשות שימוש בהתכתבויות השונות עם המתלוננים והזנת פרטי הגברים שהכיר ביישומונים השונים בהם עשה שימוש.

החשוד נעצר ב־26 בפברואר ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה עד שהוגש נגדו כתב אישום ובו 30 אישומים בעבירות של קבלת דבר במרמה, הונאה בכרטיס חיוב בנסיבות מחמירות והתחזות לאחר, וכן בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות