כיכר האלוף שמואל טנקוס נחנכה בשכונת בת גלים שבחיפה

בטקס הסרת הלוט, אותו הנחתה מזכירת העירייה ברכה סלע, השתתפו בני משפחת טנקוס, בכירי חיל הים בעבר ובהווה, חבריו לדרך עוד מימי הפלמ"ח, ורבים ממוקירי זכרו.

מפקד חיל הים לשעבר, אלוף (מיל') דודו בן-בעש"ט, סיפר בטקס על דמותו של טנקוס כמחנך, הידע הרב אותו הנחיל לתלמידיו והעצות המועילות להן זכה ממנו במהלך שנות כהונתו כמפקד החיל.

המברכים הרבים בטקס, בהם חבריו לדרך, מוותיקי הפלמ"ח ועד מפקדי החיל היום, סיפרו על דמותו של טנקוס כמפקד שהפך את חיל הים לחיל מקצועי ומודרני, כמורה בעל ידע עצום, מחנך נערץ שיצר קשר אישי עם כל אחד מתלמידיו, להם הנחיל ערכי כבוד יושרה ומוסר.

חתנו של טנקוס, גבי פורת, הודה לעיריית חיפה על היוזמה לקרוא את הכיכר המובילה לבסיס ההדרכה של חיל הים ע"ש טנקוס, שראה חשיבות עליונה בקידום המקצועות הימיים לעתידה של המדינה.

צילום ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות