מפגש מיוחד של המרכז למשפחה וארגון קשר בנשר עם הורים לילדים עם צרכים מיוחדים

עו"ד לילך רפל, מארגון קשר, סקרה את הפן המשפטי, והסבירה להורים על הוועדות והחוקים. מנהלת מרכז למשפחה, נעמי מנדלבאום, סיפרה להורים על המרכז החדש ועל השירותים שהוא מציע להורים ולילדים.

עוד השתתפו במפגש: מנהלת ארגון קשר בחיפה והצפון כרמית לוי-דוד, ונציגי העירייה: אופיר אבוחצירה מנהל המחלקה לשירותים חברתיים, וסימה דדון מרכזת החינוך המיוחד.

המשנה לראש העירייה והממונה על תיק הרווחה בעירייה, אדוה קאופמן, שיזמה את המפגש, אמרה: "כששומעים בפעם הראשונה את המושגים האלה שמקושרים לילדים שלנו, קודם כל מרגישים לחץ ויודעים שעכשיו הביורוקרטיה תקשה עלינו. לכן החלטנו עיריית נשר, השירות הפסיכולוגי-חינוכי ומחלקת החינוך, בשיתוף עם עמותת קשר לקיים לראשונה במרכז למשפחה, מרכז חדש שנפתח לאחרונה, הרצאה בנושא, תוך מתן הסבר לחוקים השונים של הוועדות ולאחר מכן הסבר מפורט נגיש ומכיל איך בנשר מתייחסים ומתנהלים".

לדברי קאופמן, הורים לילדים עם צרכים מיוחדים נדרשים להתמודדות יום-יומית לא פשוטה בכל תחומי החיים, דבר המוביל לקשיים ולעיתים גם להרגשת תסכול. "המסר שלנו", אמרה קאופמן להורים, "הוא: אל תצאו למערכה לבדכם. לנו, בעיריית נשר, התמיכה בהורים ובמשפחות של הילדים עם הצרכים המיוחדים והחינוך המיוחד חשובה מאוד. לכן בשיתוף פעולה עם הסביבה הקרובה ואנשי מקצוע, אנחנו בטוחים שנוכל לסייע לכם בהתמודדות היום-יומית. אנחנו פה בשבילכם".

אחת האימהות שהשתתפה במפגש אמרה: "יצאתי עם המון תובנות. אני מרגישה שיש שינוי בעיר ושסוף סוף שמים את הילדים שלנו לפני הכל".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות