יו"ר הכנסת, יריב לוין, חנך היום מועדון נוער לילדי שכונת צור שלום בקריית ביאליק

בטקס חגיגי, יו"ר הכנסת יריב לוין חנך היום את מועדון הנוער שהוקם בשכונת צור שלום. המועדון יתמקד בפעילויות חינוכיות וערכיות וייתן השלמה חינוכית בלתי פורמאלית ללימודים בבית הספר

יו"ר הכנסת, יריב לוין, הגיע היום לביקור בקריית ביאליק כאורחו של ראש העיר, אלי דוקורסקי, וחנך את מועדון הנוער שהוקם בשכונת צור שלום.

בימים האחרונים הסתיימו העבודות להקמת המועדון שיהווה מוקד פעילות שכונתי לילדי צור שלום. במסגרת פעילות המועדון ייהנו בני הנוער מחוגים, סדנאות, שיעורי העשרה ויקבלו סיוע בלימודים. 

המועדון יתמקד בפעילויות חינוכיות וערכיות וייתן השלמה חינוכית בלתי פורמאלית ללימודים בבית הספר.
בשלב הראשון יפעל המועדון 3 פעמים בשבוע בשעות הצהריים והערב עבור תלמידי חטיבות נביניים.
הקמת המועדון התאפשרה הודות לשיתוף הפעולה הפורה בין עיריית קריית ביאליק באמצעות אגף הרווחה והשירותים החברתיים, אגף החינוך, אגף הקהילה והחברה וחברת פלייטיקה באמצעות העמותת "לב אוהב".
בני הנוער בגילאי 13-18 תושבי שכונת צור שלום יוכלו ליהנות, ללמוד ולמלא את שעות הפנאי.

יו"ר הכנסת יריב לוין, אמר לאחר החניכה: "אני שמח וגאה לחנוך את מועדון הנוער. מרכזים כאלו עתידיים לשנות את חיי בני הנוער ולהוות בסיס לשינוי חברתי".
ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני מברך את בני הנוער של קריית ביאליק שזכו לקבל בית חם ומזמין לפעילויות בשעות הפנאי. אני מודה לרוברט אנטוקול ולחיים סקאל על תרומתם הרבה למיזם חברתי חשוב זה ".

 

בתמונה: רכזת עמותת "לב אוהב" קארין כהן, משנה לראש העיר, עו"ד הדס צור, ראש העיר אלי דוקורסקי, יו"ר הכנסת יריב לוין, יו"ר עמותת "לב אוהב" חיים סקאל פנחס אנטוקול, מנכ"ל העירייה ליאור טרגן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות