בעיה רפואית דחופה? מוקד מיוחד של "כללית" פועל בלילות ובסופ"ש במתחם בביה"ח כרמל

צוות בכיר מבית החולים וממרפאות הקהילה של כללית הכולל רופאים ברפואת משפחה או פנימית נותנים שירותי רפואה דחופה למבוטחי כללית בסופי שבוע ולילות והכל בתוך מתחם מיוחד בבית החולים כרמל

 

 מוקד לילה וסופ"ש של כללית פועל במתכונת ייחודית בארץ, בהיותו ממוקם בתוך בית חולים כרמל. המוקד ממוקם במתחם אשפוז יום (קומה 1-) ,בלעדי למבוטחי כללית ופועל בנפרד מחדר המיון.

השירות ניתן על ידי צוות בכיר מבית החולים וממרפאות הקהילה של כללית הכולל רופאים ברפואת משפחה או פנימית, ילדים וטראומה ואחיות מיומנות, כולל רנטגן, מעבדה, מיטות השהייה, גיבוס ועוד.

השרות הניתן במוקד ברמה מקצועית גבוהה והרצף הטיפולי בין בית חולים לקהילה נשמר כאשר התיק הרפואי של המטופל זמין לצוות במוקד ורופא המשפחה מעודכן בפרטי הביקור במוקד. יתר על כן, אם נקבע כי בכל זאת יש צורך בהמשך טיפול  בבית החולים, מתקבל המטופל במסלול ישיר.

המוקד פועל 7 ימים בשבוע עד 23:00. בימי חול החל מ-19:00, בשישי החל מ- 14:00 ובשבתות מ-12:00 בבוקר. השירות הינו בעלות ביקור במוקד לילה.

 

 

צילום: כללית מחוז חיפה והגליל

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות