קריית ים – זוכת פרס החינוך הארצי

בין השאר אמר שר החינוך, נפתלי בנט לראש העירייה: ״כוחה של מערכת החינוך הוא בשטח, במגע מול התלמידים וההורים. כל הורה מרגיש הכי טוב את החינוך בישראל דרך הילד שלו, וזוכי פרס החינוך היישובי עשו עבודה יוצאת מן הכלל כל אחד ביישובו. אני מצדיע להם. הם השקיעו מאמץ רב ובעיקר המון אהבה בחינוך של המשפחות שאותן הם מנהיגים, וזה נפלא. הקניית חינוך טוב ואיכותי לילדי ישראל היא הדבר החשוב ביותר לעתידה של המדינה שלנו. הפרס מוענק על ההצטיינות, על המצוינות ועל הזכות להיות שותפים מלאים בחינוך דור העתיד. הרשויות הזוכות, המנהלים וצוותי ההוראה משמשים דוגמה ומופת לכולנו ולשאר הערים בישראל, ואני מודה להם על כך״.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, הוסיף: "חינוך לערכים, למנהיגות חברתית, לחדשנות וליזמות – הם מאבני היסוד של חינוך במאה ה-21. בזכות פועלם של אנשי חינוך מעולים ומצטיינים, ברשויות הזוכות בפרס החינוך היישובי, מערכת החינוך תמשיך להצעיד את בוגריה ואת המדינה לשגשוג ולצמיחה. אני מברך את בתי הספר על התרומה הנפלאה והעשירה שלהם למערכת, שמהווה סמן דרך למצוינות חינוכית".
ביחד עם קריית ים זכו עוד חמש רשויות בסך הכל במדינה בפרס ובמסגרת הזכייה בפרס, יוענק לכל אחת מהרשויות פרס כספי בסך 100 אלף שקלים, אשר יושקעו בפרויקט חינוכי ברשות.
חברי ועדת פרס החינוך היישובי סיירו במהלך השנה במערכות החינוך השונות, ברחבי הארץ, והתרשמו מהעשייה החינוכית ומהתרומה הערכית-חינוכית של ראשי היישובים, בכל הארץ, ומהמנהיגות החינוכית.
חברי ועדת הפרס התרשמו שהרשויות הזוכות פועלות סביב לשעון לבניית תכניות חינוך חדשניות, בדגש על מעורבות אישית וחברתית, וטיפוח אקלים מיטבי. הרשויות מייצגות מגוון רחב של יישובים, שהמשותף לכולם הוא החזון החינוכי לשנים הבאות.

ד"ר סער הראל, מנהל מחוז חיפה ציין כי פרס החינוך היישובי הארצי הוא ביטוי להוקרה ולהערכה ליישוב קריית – ים על ההצטיינות והעשייה החינוכית האיכותית והמקצועית המתקיימת ביישוב לאורך השנים. "עשייה החובקת תחומי פעילות מגוונים המושתתת על ערכים המעצימים את הלומדים לכדי מימוש יכולותיהם וכישוריהם, תוך עידוד למעורבות חברתית, התנדבות ותרומה לחברה ולקהילה", לדבריו.

"ברצוני לברך את ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, על הזכייה בפרס, על הובלת תחום החינוך בנחישות ובהכלה גדולה על תהליכים חינוכיים פורצי דרך, כמו כן להודות למפקחי היישוב בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי על ההובלה המקצועית והעבודה החינוכית המרובה עם השותפים ולאנשי החינוך על השקעתם היומיומית בתלמידים למען קידומה של מערכת החינוך.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות