עיריית קריית ביאליק החלה בהתקנת לחצני מצוקה בגני הילדים בעיר, בהנחיית ראש העיר אלי דוקורסקי לתגבר את אמצעי הבטיחות בגנים

במסגרת הכנסת מערכת שליטה ובקרה (שו"ב) אשר תנהל ותנתר את המתרחש בעיר ותעביר בזמן אמת את המידע למוקד העירוני, החלו העבודות להתקנת לחצני מצוקה בגני ילדים בקריית ביאליק. העבודות מבוצעות בשיתוף הקב"ט העירוני ואגף החינוך ובניהול החברה הכלכלית קריית ביאליק.

בשלב הראשון יותקנו לחצני מצוקה ב-19 בגני ילדים. הלחצנים מאפשרים הודעות מצוקה ויצירת קשר מידי עם בעלי התפקידים הרלוונטיים בעת מצבי חירום,  שידור ישיר בוידאו ואודיו למוקד העירוני, כאשר מרגע הלחיצה מקבל המוקדן את התרעה הדחופה שמעלה את תמונת הגן על מסכי הטלוויזיה.

לחצני מצוקה מצוידים בכרטיסי סים עצמאיים הנותנים מענה גם בעת הפסקות חשמל. עובדי המוקד העירוני יעברו הדרכה  מקיפה לצורך  הכרת המערכת ותפעולה.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: "אנו דואגים שגני הילדים בעיר יהוו חממה מוגנת ובטוחה לילדינו. לחצני מצוקה יסיעו לצוות הגן לקבל שירות ומענה  מיידי של עזרה או יאפשרו להזעיק בדחיפות את אחד משירותי ההצלה השונים במידת הצורך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות