האב שהוכה באכזריות בצומת כברי לעיני ילדיו, בגלל שלא נתן שיחתכו אותו בכביש מספר: "הכי כואב שאף אחד שעבר שם לא עצר לעזור"

מזון סיפר לליאת רון ב"רדיו צפון" : "הייתה בריונות בכביש. מישהו ניסה להידחף ולא נתתי. כל הנסיעה הם התחילו לרדוף אחרינו, צפרו וזרקו עלינו חפצים. מבן עמי ועד לצומת כברי. אני מתחיל להיות מודאג. התקשרתי למשטרה וביקשתי לדווח ואז עם הגעה לצומת קיבלתי החלטה לנסוע שמאלה, למרות שהייתי צריך להמשיך ישר. כשהגענו לרמזור האדום הם עצרו מאחורינו. הם יצאו מהרכב והפליאו בי את מכותיהם. איבדתי את ההכרה בצורה קשה. מעבר למכות הכואבות שקיבלתי כאבה לי האדישות של האנשים במקום. לא ציפיתי שהם יתערבו אבל לפחות שיצלמו מה שקרה שם"

מזון סובל משברים באף, בארובת העין וצפוי לעבור ניתוח ושיקום ארוך. מזון סיפר: "אני איבדתי שיווי משקל בעקבות המכות. אני צפוי לעבור ניתוח לשיקום ארובות העין ומחליפים את החלקים שנשברו ואני צפוי להיות מאושפז כחודש ימים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות